E p i l o g

3.3K 142 27
                                    

S velkou nervozitou jsem došel za svou matkou, která se na mne pyšně usmívala. Byla ráda, že jsem si našel někoho, koho opravdu miluji a chci s ním strávit chvilky svého života.

,,Ni, neboj se, dopadne to dobře."promluví ke mně mamka, i když mě ty slova ani moc neuklidnily. Hrozně jsem se bál, že to nějak nezvládnu, například, že zakopnu nebo budu koktat. Prostě, jsem to nějak viděl černě.

,,Pojď, Ni. Je čas."popojde ke mně, dá si svou ruku pod mé podpaží a šnečím krokem se rozejde k oltáři. Pomalinku jsem šel vedle ní a snažil se uklidnit.

Když jsme se, nějakým záhadným způsobem, dostali do uličky, koukal jsem se na usměvavého Liame, který mě od všeho toho negativního myšlení dostal. Je až zvláštní, co všechno ten člověk se mnou dělá, a myslím to, samozřejmě, v dobrém.

S mamkou jsme se zastavili a podívali si vzájemně do očí. Povzbudivě se na mne usmála a věnovala mi polibek na tvář. ,,Jsem na tebe pyšná."zašeptala a odešla si sednout.

Postavil jsem se před Liama a zakoukal se do jeho hnědých, oříškových, očí. Myslím, že hezčí oči jsem v životě neviděl. Počkat. Myslím? Vím.

,,Rodiče, přátelé, příbuzní, vítejte. Dnes jsme se tu sešli, abychom povzvedly vztah Liama Payna a Niallem Horana.."začal kněz, nebo jak ho se nazývá. Já slova kněze nijak nevnímal, spíše jsem se topil v očích Liama. Mé životní lásky. Spřízněné duše.

,,Berete si, Nialle, zde přítomného Liama Payna za svého manžela a slibujete, že s ním budete ve zdraví i nemoci, v chudobě i bohatství, dokud vás smrt nerozdělí?" ,,Ano."

,,A Liame, berete si zde přítomného Nialla Horana za svého manžela a slibujete, že s ním budete ve zdraví i nemoci, v chudobě i bohatství, dokud vás smrt nerozdělí?" ,,Ano"

,,Tímto, vás prohlašuji za manželé. Vyměňte si prstýnky a dejte si váš první, novomanželský, polibek."já i Liam jsme se otočili ke svým svetkům, můj byl Louis a Liamův byl Harry, kteří nám podali naše svatební prstýnky.

S úsměvem jsme každému dali na levý prsteníček prstýnek a poté se políbí. Kolem nás začali všichni tleskat, ale mi je nějak nevnímali a užívali si náš první, novomanželský, polibek.

Stále nemůžu uvěřit, že jedno pouhé ano stačilo k obnovení našeho vztahu.

Ode dneška jsem Niall James Payne.

Texting	|Niam Horayne|Kde žijí příběhy. Začni objevovat