D v a n á c t

4.3K 188 31
                                    

,,Země volá Nialla!"zamává mi najednou Liam před očima se smíchem a já jen zakroutím hlavou. ,,Cože? Co se děje?"zeptám se zmateně a prohrábnu si své vlasy. Liam na mě kouká s úsměvem a mlčí. Seberu si kousek pizzy a zakousnu se do ní. ,,Co si povídal?"zeptám se s plnou pusou, nad čímž se jen Liam uchechtne. ,,Povídal jsem ti vtip. Chceš ho slyšet?"zeptá se mě s flirtujícím pohledem. Na sucho polku a kývnu kladně hlavou.

,,Víš, proč nejsou vtipy o poště? Protože nikomu ještě nepřišeli!"dořekne vtip a začne se smát, jak blázen na celý park. Pár lidí po něm i ohlédne, ale jinak ho ignorujou. Nechápavě na něj koukám a přitom se zakousávám do pizzy. ,,Tohle ti příjde vtipný, jo?"zeptám se ho se zvednutým obočím. ,,Jo."pokrčí rameny a uchechtne se. ,,Počkej řeknu ti ještě jeden!"vyhrkne hned až se trošičku leknu. ,,No to jsem zvědav."

,,Co je černé a přiškvařené ke stropu? Nepříliš dobrý elektrikář."dopoví Liam vtip a začne se smát. Nevím, jak mu ty jeho vtipy můžou přijít vtipný, ale radši ho nechám. ,,Teď ti řeknu já."zvolám, když dojím kousek pizzy. ,,Pepíček je v tramvaji a v tašce má vydru. Jenže neumí říct 'r'. Přijdou k němu dva policajti a ptají se ho:,,Co to tady smrdí?" A Pepíček říká:,,Vydva.""dopovím vtip a začnu se smát, Liam se mnou. Smějeme se, jak blázni až z toho spadne Liam do fontánky. Nad tím se začnu popadat za břicho a utírat si slzy smíchu.

Z ničeho nic ucítím ruce kolem mého pasu a po chvílí jsem stáhnut do fontánky. ,,Liame!"zapištím a začnu po něm cákat vodu, takže mezi náma začne vodní válka. Po pár minutách to vzdám a stoupnu si. Liam taky přejde blíž ke mně. ,,Co je?"zasměju se. Jeho ruce se přesunou na mé boky a mé ruce zase kolem jeho krku. Liam se ke mně začne pomalu naklánět až nás od sebe dělí jen pár milimetrů, které doplním. Ani jsem si neuvědomil, že to byl můj první polibek.

Texting	|Niam Horayne|Kde žijí příběhy. Začni objevovat