Приїхала Називається

216 14 1
                                    

    Від  лица  Дженні

          Я вийшла з літака і впіймали таксі, сівши в нього я поїхала до свого старого дому. Коли я вийшла то мені треба було пройтися по вузькій вулиці. Щоб не було нудно я взяла наушники і почала слухати музику. І тут я проходила мимо будівлі і на ній був плакат якоїсь групи, які зупинилася і повернула голову і сказала - Тєхьон? . Підійшовши  ближче я зрозуміла що це він мій любий старший братик. Тому ніпрощо не думаючи я зупинила першу дівчину яка потрапила мені на очі і запитала хто вони. Вона здивувалася і запитала - ви не знаєте їх ?!, я посміхалася і мовчала. Після довжелезної розповіді тієї дівчини я ще раз поглянула на плакат і сказала сама до себе - що я пропустила ?. Після цього я прискорила кроки і пішла додому, на моє щастя батьки багато питань не задавали тому я швидко пішла в свою колишню кімнату, дістала ноутбук і почала шукати інформацію. За вечір я почитала всі біографії кожного учасника. І бувши в легкому шоці я заснула, а батьки лише зайшли накрили мене і забрали ноутбук. На ранок я вирішила піти в офіс  BIGHIT ENTERTAİNMENT . Коли я прийшла мене зупинила охорона і не дозволяла пройти. Скільки я б не пояснювала що я сестра Тєхьона Вінниці мене все  одно не пустив . Я вспомнила що їхній тренер по танцям  мій старий  друг. (Дізналась в інтернеті. )
Я знайшла його в  соцмережах і написала йому. Ми вирішили зустрітися.  Ми зустрілись в кафе  ,поговорили і я попросила щоб він взяв мене нароботу як  свою помічницю .
Він  погодився  але я сказала йому щоб він не казав Тєхьону.
Таак  завтра піду навідувати брата і  заодно на роботу. Прийшовши додому я поїла  і розповіла батькам все що  зімною трапилося і пішла спати. ..


_________________________
Всім Привіт  мене  звати Уляна  цю  історію  писала моя  подруга а я переписую сюди.  Я Армі  вже 5 років. Вибачайте за помилки бо я живу в іншій країні і не знаю всю  Українську  граматику.

Мій Брат Кім Тєхьон Where stories live. Discover now