Потім Розповім...

202 9 3
                                    

Шокована...

Коли мені подзвонив Тєхьон і сказав що Чонгук  в лікарні і що вони не знають що з ним. Я сказала що зараз приїду  і швидко пішла одягатися сказавши татові що я до Тєхьона  (він один не спав ) поїхала до лікарні.
Приїхавши я пішла до інших учасників.
-Ну що з ним?
-Ми не знаємо. -Тєхьон
-А що говорить лікар?
-Каже що він сильно втомився і треба зачекати і що ліки йому не потрібні  але він має відпочивати ми не знаємо що робити внас через два дні камбєк.
-Я знаю.
-Що ти збираєшся робити?
-У мене є трави які я привезла з собою  .Умене таке було.
-Що було?
-Я потім розповім.
-Ні росповіси зараз!
-Це довга історія. Потім. ..А зараз підвезіть мене до дому мені треба взяти трави і заварити чай потім ми повернемось. Хто зі мною?
-Я тебе підвезу -Намджун
-Добре до зустрічі!
Ми поїхали до дому. Приїхавши я пішла у кімнату  дістала трави і пішла заварювати чай. Заваривши його я налила в термос і ми поїхали назад до лікарні.
По дорозі Намджун мені розповів що після того як я  поїхала Чонгук залишився і продовжив репетирувати танець протягом дві з половиною години.
А потім пройшов ще деякий час і усі почали хвилюватися за Чонгука  і пішли у залу  коли вони увійшли то побачили його на землі без свідомості. Визвали швидку допомогу і його забрали у лікарню. А потім подзвонили мені. Коли  він закінчив розповідати ми вже були перед лікарнею.
Увійшовши в лікарню я попрямувала до палати.
Увійшла до нього і сіла на стілець біля ліжка.
Попросила Чонгука трішки піднятися і сказала що він повинен випити увесь чай він погодився і почав його пити. Поки він його пив ми розмовляли на різні теми, які йому розповіла що не треба себе так втомлювати. Він розповідав про себе, я про себе. Потім я подивилася на годинник і побачила що вже надто пізно. Сказала йому зачекати і вийшла з кімнати.
Побачила що інші вже сплять я їх розбудила і сказала щоб вони ішли і відпочивали  і що я залишусь вони не хотіли але все одно погодилися  я знаю що вони втомилися. Тєхьон перед тим як піти скезав:
-Все одно ти мені повина розповісти.
-Я знаю. Я вам усім вам завтра розповім . Добе? 
-Добре. ..
Він поцілував мене у лобик  і пішов.
Я увійшла назад у палату Чонгук ще не спав  коли я запитала чому то він сказав що не хоче.
-Хочеш   можемо подивитися кіно? -Я
-Я не проти
-Ну тоді  що подивимось?
-що буде.
-Добре зараз увізьму пульт.
Коли я включила телевізор  (він є у палаті ) то там йшла дорама під назвою Силачка До Бон Сун   моя улюблена.  Виявляється Чонгук її теж любить  .
Я сіла на диван  але Чонгук сказав щоб я лягла біля нього. Я спочатку сперечалась але потім погодилася  бо він зробив ну дуууже миле личико .
Я лягла і ми почали дивитися. Після двух частин я заснула у Чонгука  на плечі  ,але все одно почула коли  він виключив телевізор .спустився на подушку і спустив мене ,обійняв  і теж заснув.
У ранці я прокинулася  від  того що хтось стояв і хіхікав над нами  я відкрила очі  і побачила. ......

Я знаю що мене ну дуууже  давно не було  .
Це все через моє навчання  я немаю ні одного  вихідного.
Але я постараюсь  викладати  більше  я вам обіцяю. .💜💜💜

Мій Брат Кім Тєхьон Where stories live. Discover now