ДОБРЕ...😧

129 11 5
                                    

І побачила Тєхьона він нас фотографував потім я повернула голову і побачила Чонгука який сопів мені в шию і у нього дуже милий вираз обличчя.  Я не хотіла його будити але дуже хотіла у туалет.  Я тихенько стала і вийшла.  Коли я прийшла то усі стояли у дверях я що так довго була?  ..

Потім ми пішли на вихід і сіли у автівку де були учасники.  Коли ми відклали від лікарні я помітила що усі дивлятся на мене,  я помахала головою в знак питання.
- Ми усі тебе слухаємо розповідай усе -Тє
-Ахх добре. ...
-Ну що ж розповідати коли я поїхала звідси я почала працювати і дуже багато тим часом і вчилась і танцювала.
Один день я пізно звільнилася від роботи а потім і від уроків  але все одно пішла в зал потанцювати.  Я танцювала дуже довго а потім і сама не помітила коли втратила свідомість.  Прокинулася я у лікарні коло мене сиділа жінка у якої я працюю вона мені дала чай з трав і розповіла як мене знайшли  і все таке  . Після того як я випала чай пройшла година і я почувала себе ніби мені 5 років,  у мене нічого не боліло і було багато енергії.  У той день я не ходила нікуди тільки подякувала жінці і пішла до дому.  І після цього я пила цей чай 2 рази в тиждень.
- А чому ти раніше не розповідала -Тє
- як ти думаєш як я могла розповідати коли до мене ніхто не дзвонив  і  я не могла подзвонити?
- Вибач. ...-Тє
- Не треба ... Усе тепер минуло  .
- Розповіси усе - Намджун
- Добре - і я розповіла їм усе що було за ціроки.

Ми прийіхали до гуртожитку і хлопці виходили і коли виходив Чонгук  то спитав чи можемо ми кудись завтра сходити  я погодилася  і він зрадів сказавши що завтра подзонить він пішов . А я і поїхала далі .

Я вибачаюсь що мене дуже довго не було  я просто не маю зовсім часу   я буду старатись викладати більше частин.  І дякую що хоть хтось читає мій  фанфік. 💜💜💜💜

Мій Брат Кім Тєхьон Where stories live. Discover now