Привіт. Я сумувала.

191 12 1
                                    

      Прокинувшись у ранці я прийняла водні процедури і пішла пробіжку. Прийшовши  додому я прийняла швиденько душ і зібралася. Після сніданку я пішла в офіс . Охоронець мене знову не пускав в середину і тому я подзвонила Мьон Су  (тренер   БТС та мій друг ) він прийшов і ми увійшли. Після цього Мьон Су зробив мені невеличку екскурсію по офісу. Я була вражена все настільки велике сучасне мене взяла краплинка заздрощів. І нарешті ми прийшли до тренувального залу, всі вже чекали на нього. Мьон Су зайшов перший і почав розповідати що сьогодні він не один а з помічницею і тут він подивився на двері і дав мені знати що час заходити. Я стояла за дверима і дуже хвилювалася адже не знала як відреагує Тєхьон. Я почала заходити,  і мовчки стала біля  Мьон Су. У всіх учасників очі стали по п'ять копійок адже я дівчина. Я подивилася на всіх і швидко знайшла набралася сміливості  то нарешті вимовила перші слова - Привіт Тєхьон.  Тєхьон  поглянув на всіх а потім знову на мене і сказав - А чому ти вітається спочатку саме зімною ?.
- А що вже не впізнаєш голос своєї сестри ?.
- що?.
І тут я зняла маску, деякий час всі мовчали, але в один момент Тєхьон  швидко встав підбіг до мене і міцно міцно обійняв зі словами - Дженні я так скучив моя  маленька сестричка моя хороша! !!.
А потім підняв мене за талію  і почав крутити. По його обличчі було видно який він радий .
Потім Мьон Су  вийшов і ми почали знайомитися з іншими учасниками.  Після знайомства я попросила щоб вони включили мені їхню пісню щоб  почати видумувати рухи під ню . Після прослуховування  я почала щось придумувати, через дві години я вирішила продовжити наступнього дня.
Я сказала всім щоб завтра не приходили я буду сама  займатися. Прийшовши до дому  я по вечеряла  і сходила в душ.  Коли я лягла в ліжко мені подзвонив Тєхьон  і сказав те  від чого я була шокована...😰😮

Мій Брат Кім Тєхьон Where stories live. Discover now