Коли я прийшла до дому я швидко зробила що треба і пішла спати. Але я не могла заснути цілу ніч. У мене в голові постійно був Чонгук.
Я не знаю чому але коли я думаю про нього у мене сердце вискакує з грудей.
Чому він такий милий, гарний, добрий тим часом і підкачанний та впертий .
Мені здається що він мені подобаєцця . Я почуваю себе добре коли він зі мною, мені подобаєцця проводити з ним час , а ще його запах парфумів зносить мені кришу. Аххх він мені подобаєцця.Заснула я пізно....
Прокинулася я під дзвін телефону коли подивилася на екран одразу зраділа і підняла трубку. Це був Чонгук.
Поговоривши ми вирішили зустрітися у другій годині в кафе. У мене ще був час тому я сходила у ванну, по снідала, вибрала що осіли. .
Коли я подивилася на годинник то побачила що у мене ще дві з половиною години.
Я вирішила подивитися кіно , заварила трав'яний чай взяла пряники та сіла дивитися.Через дві години я помітила що у мене мало часу і побігла збиратися.
Я одягнула юбку топік та босоніжки на платформі.
Коли я зайшла у кафе побачила Чонгука він мені помахав і я пішла до нього.- Привіт. Я сильно запізнилася? -Я
- Ні я сам тільки прийшов . Як справи?
- Добре. А у тебе? Ти добре себе почуваєш?
- Так добре, пю твій чай і справді відчуваю себе так як ти розповідала. Дякую
-Нема защо. Береги здоров'я не втомлюй себе так.Він посміхнувся і так ми ще довго говорили , розповідали про себе і так далі, за цей час ми поїли та попили чай.
-Я хочу тобі щось сказати. - сказали ми тимчасово.
- Кажи ти перший. - Я
Було видно що він хвилюєтся тому не перечив довго.- Ти мені подобаєшся. ..
Знаю що ти не була готова таке почути але я не міг більше тримати у собі. Я розумію що ми дуже мало знайомі , і зрозумію даже якщо ти не захочеш зі мною розмовляти але так вийшло. .Який він милий. Але мені потрібно умити лице щоб відійти від шоку. Тому я сказала що зараз прийду пішла в туалет.
Коли я повернулася побачила що це зайчиня плаче я не втрималася і підбігши його обійняла.
-Чонгук будь ласка не плач не треба я теж хотіла сказати що ти мені бодобаєшся.
- Справді? Чи ти це кажеш щоб я не сумував?
- Справді . І не треба про таке думати та плакати.Коли він заспокоївся то ми вирішили погуляти у парку.
Погулявшись довгий час ми сіли на лавочку з якої виглядає все місто.
Ми сиділи у тишині , потім я помітила що Чонгук дивитися на мене. Я тоже почала дивитись як він . Він дивився очми повних коханням та доброти. Він чудовий.
Потім ми почали зближатися я відчуваю його дихання на своїх губах , таке тепле .
Тепер я відчуваю теплі та м'які губи на своїх.
Це чудове почуття.
Ми цінувалися понад дві хвилини, коли ми розєдналися я його міцно обійняла і він мене також .
Посидівши так ще пів години він завіз мене до дому.
- Я тебе кохаю.
Сказав він та чмокнув у ніс.
- Я тебе теж. - сказала я та помахавши увійшла в під'їзд.Прийшовши я по милася та лягла спати.
Дякую що читаєте .
Хотіла вас порадувати та написала ще частину .
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій Брат Кім Тєхьон
RandomДівчина яка довгий час жила за кордоном нарешті повернулася на батьківщину і побачила що її брат Кім Тєхьон став вокалістом однієї дуже відомої групи ..