Bakugou çetelesini tutma kararını alır almaz, Jirou'nun adına Kirishima Katsuki'nin altına çiziğini atıp sınıfın kapısını gözlemeye başladı.
Buna cidden kalkışacaksa, kararlı olmalıydı. Herkesin fikri önem arz ediyordu. İşte bu yüzden, o kapıdan ilk kim girerse, soracaktı. İstisnasız. All Might olsa bile.
Bekle... bekle... bekle...
1A'nın uzun kapısı, sonunda, yavaşça yana kaydığında arkasından beliren kişiyi ve yanındaki yuvarlak suratı, oh, Bakugou çok iyi tanıyordu.
Jirou'nun onu izlediğini hissedip kıkır kıkır güldüğünü duyabildiğinden, kıza öldürme temalı net bir bakış yolladı.
"Hadi." Ancak kız bakışı ciddi bir tehdit olarak algılamış gibi görünmüyordu. "Sorsana."
"Sanki yaparım da, kıçımın kenarı."
"Ne? Deku ve Uraraka'dan mı utanıyorsun? Seni yargılayacak son insanlar." Kız dudaklarını büzerken kulak memesinden sarkan etten kabloyu da işaret parmağına doladı. "Yoksa... korktun mu?"
Bakugou hiçbir-şeyden-korkmam Katsuki'nin tepesini nasıl attıracağını iyi biliyordu.
"Korktuğum falan yok lan! Şimdi oraya gideceğim ve en iyi kim anket yapıyormuş o boktan üçgen gözlerine göstereceğim!" diye bağırması sağolsun kızın çığlık çığlığa attığı kahkahalar duyulmuyordu bile.
"DEKU!"
"Kacchan?" Bakugou sırasından hışımla kalkıp kendisine yaklaşıyor, Midoriya da şirin arkadaşının arkasına saklanırken elinin ayağının titremesine engel olamıyordu. Uraraka ise herhangi bir tehlikeye karşı sevdiği çocuğu koruyabilmek adına Gunhead moduna geçmiş, yüzüne garip, kararlı ve saldırgan bir ifade yerleştirmişti.
Daha sadece bir ay önce Midoriya'yla ciddi bir kavgaya tutuştukları göz önüne alınırsa, şimdi ezeli rakibine hipotetik bir eşcinsel evliliği hakkında bir ikilemde kaldığını söylemek biraz garip kaçacaktı.
"Ne oldu Bakugou?" diyerek Yuvarlak Surat 7 saniyeden uzun sürdüğünden oldukça garip kaçan sessizliği bozduğunda Bakugou artık kızın çatık kaşlarını üstünde hissedebiliyordu.
'Beni yargılayacak son insanlar, ha?' diye homurdandı.
"Pekala, siz iki bok çuvalına bir soru soracağım ama bunun hiçbir gerçeklik payı yok. Kim demiş gerçek, zaten kim inanır ki çok saçma. Gerçek olduğunu düşünmek için o kadar aptal olmak lazım ki zeka seviyenizden dolayı sizi uyarayım dedim." bu kadar çok kez belirtmek şüphelenmelerine yol açmış olmalıydı, lanet olsun. "Biz! Aptal Surat'la iddiaya girdik! Aynen ondan dolayı soruyorum!"
"Bu soru 'Gidip bir yerde öl' ise seni İida'ya söylerim."
"'Gidip bir yerde öl', bir soru değil gerizekalı."
"Herneyse. Sor işte."
Birkaç saniye boyunca defterini ve kalemini arkasında saklarken ona meraklı meraklı bakan ve giderek büyüyormuş gibi gelen ikisi yeşil ikisi kahverengi 4 göze baktı. İkili sadece öylece duruyor olsa da Bakugou'ya sorarsanız kesinlikle bu meseleyi kafaya taktığı için onunla dalga geçmeye hazırlanıyorlardı.
"Benle Kirishima evlensek sizce kimin soyadını alırız?"
"AH HADİ AMA!" diye tüm sınıfı sallayan Midoriya'nın bağırışı Bakugou'yu yerinden zıplatmaya yetmişti.
"Kacchan cidden inanamıyorum ya, of ya." diye homurdanarak ceplerini karıştırmaya başlayıp 500 yenlik banknotu çıkarttı. Parayı uzatırken homurdanıyor, banknotu yeni sahibi olan kız ise bilmiş bilmiş gülümsüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çetele
FanficKulağa hangisi daha güzel geliyor, Kirishima Katsuki mi, Bakugou Eijirou mu? Bakugou'nun aklına takılan bu soruyu yanıtlamanın yolu, insanlara sormak ve çetele tutmaktır. Kirishima'nın haberi olmamalı tabii, bu sadece arkadaşlıklarını garipleştirir...