Ateş: Bir baksana.
Miraç: Lan sen nasıl bana mesaj atarsın?
Ateş: Ne?
Miraç: Ya BİR DAKAKE NSEN BANA SNAIL MEJAS ATARSINF?
Ateş: Vazgeçtim amk. Boşver git hadi.
Miraç: Ay çok mutluyum. Neyse ne diyecektin aşkım?
Ateş: Aşkım demesene bana oğlum ya.
Miraç: Tamam bebeğim.
Ateş: Tövbe Allah'ım.
Ateş: Neyse şey diyecektim. Bana kendin hakkında biraz daha ipucu versene.
Miraç: Sen pes etmedin mi hala ya?
Ateş: Seni bulduğumda yapacağım ilk şey gözüne yumruk atmam olsun istemiyorsan ipucu ver bana.
Miraç: Sakin ol erkek.
Miraç: Fosforlu oklarla kendimi işaret etsem yine de görmeyecekmişsin gibi geliyor ama neyse.
Miraç: Sana geçmişimizi anlatacağım.
Ateş: Kabul anlat hadi.
Miraç: Kesmek yok ama tamam mı?
Ateş: Tamam başla hadi.
Miraç: Geçmişimiz 7 yaşımıza dayanıyor. Çok fazla detay veremem ama fazlasıyla yakındık. Çevremizde ki arkadaşlarımız yüzünden olmuştu aslında bu yakınlık ilk başta. Sonra onlardan bağımsız sürekli görüşmeye başladık.
Miraç: Biraz küçük biriydim bu yüzden beni hep mahalledeki insanlardan korurdun. İlk bir yıl boyunca abi kardeş olarak büyüdük. Ben senin evinde kalırdım ve annenden gizli gece geç saatlere kadar beraber korku filmleri izlerdik. Daha doğrusu sen bana zorla izletirdin.
Miraç: Daha sonra bir gün başka bir şehre gitmeye karar verdi ailem. Çok ağladık. Gitmek istemedim sende benden ayrılmak istemedin. Daha sonra benimle konuşmak istediğini söylemiştin ağlayarak. Annemler bize sadece beş dakika vermişti. Her zaman araba yarışı yaptığımız orman yoluna gitmiştik.
Görüldü 23.46
Miraç: Sana ne konuşmak istediğini sormuştum ve sende bana benden hoşlandığını söylemiştin. O küçük ve tatlı halin gözümün önünden gitmiyor.
Miraç: Sana böyle bir şeyin olamayacağını bizim erkek olduğumuzu söylemiştim. Sende bana kuzenin de erkek olduğunu ve bir erkekle çıktığını söylemiştin. Beni sevdiğini ve seninle burada kalıp evlenmemizi söylemiştin. Böylece gitmek zorunda kalmayacaktım ve biz sonsuza kadar beraber olacaktık.
Miraç: Ama küçükken tam bir aptaldım ve seni bir hiç uğruna bırakıp ailemle gitmiştim. Seni geri istiyorum Ateş. İmkansız diye bir şey olmadığını öğrendiğinden beri, erkeklerin birbirlerini sevebileceğini öğrendiğimden beri seni istiyorum ve seni seviyorum.
Görüldü 23.58
Miraç: Lütfen beni affet ve kabul et.
Görüldü 00.04
*
Ateş
Dırırırırım djkdmdmfkfkc
Bu bölüm gerekliydi çünkü geçmişe ışık tutmam gerekti. Neyse az kaldı hissediyor musunuz? Karan yakında boka basacak jdkdkdkdkdkdk
Yorum yapar mısınız ya? @fenerrap06 şu arkadaş olmasa yazmazdım bu bölümü:) yorumların için saol yavrum♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
For You...{BxB}
Random" Herkesin kalbine kimse karışamaz. " Eşcinsel hikayedir. (Homofobikler giremez.) Yayınlanma Tarihi; 10 Şubat 2019.