Ateş Demir
" Biz neden sizinle yemek yemek zorundayız ya? " Karan uyarı biçiminde büyüttüğü gözleri ile bana baktığın da ona şirince sırıttım. " Pardon da kardeşimiz burada kolunu kırmış ne yapalım yani? " Az önce İlker'i çişe götürmeye çalışırken alçılı kolunu tutan Burak acilinden yalakalık yapıyordu. " Banane be ben mi dedim salak gibi çık 3 metrelik alanın tepesinde düşün diye. " Orkun'un elini sıktım ve kafamı sallayarak ona destek çıktım. " yalnız çok duygulandım. Bu ilk mantıklı cümlendi. " göz devirerek elini çekti ve Kutay'a baktı. " Siz bilmezsiniz ama ben Kutay'a sevişelim derken de aşırı mantıklıyım. " gülerek önümde ki pizzadan bir dilim alıp Karan'a uzattım. " Bibersiz söyledim bir tanesi senin için. " gülerek bir anda yanağıma bir öpücük kondurdu. " aşırı tatlı bir hareket bu ama ya. " sırıtarak halka şeklinde ki etrafında toplandığımız -İlker hariç tabi Meryem teyze onu yatalakmış gibi mumyalamıştı.- masada Karan'a doğru kaykıldım. " istersen diğer sevmediğin şeyleri de sayayım. Ama bir sefer öpücüğümü yanaktan almam. " parmağıyla beni alnımdan ittirdi. " Ne yılışık oldun sen ya. " pizzasını yemeye geri döndüğünde kaşlarımı çattım. Herife bak ulan önce beni aptal aşık yap sonra gel isyan et.
" Ya İlker. Biz geldiğimizde kapıdan çıkan çocuk kimdi acep? " Ege İlker'e doğru imalı ve ilgili bir şekilde baktığında bende ilgimi ona verdim. " Kim olacak Allah'ın belası. " hiçbirimiz anlamadığımız için ona aynı bakışları atmış olacağız ki ofladı. " karşı komşum. Ayrıca Bu hale gelmemde ufak da olsa payı olan bir bela. " omuz silktim. Ben hala kendi mallığı olduğunu düşünüyorum. " Orkun Allah aşkına bak Allah adı verdim, elleşme bana. Yemekteyiz ulan. " kahkaha atmaya başlayan Karan'la ona baktım. Ne güzelde gülüyor piç. " Ama bebeğim evde de kaçıyorsun ya bu böyle olmaz ki. " Ege yüzünü buruşturarak yanında ki yastığı Orkun'un yüzüne bastırdı. " sus ulan sex hayatınızı dinlemek istemiyorum. " güldüm.
" Ee sayın boş herifler üniversite sınavı geldi bile ne yapmayı planlıyorsunuz? " Ege her zaman aklında olmasına rağmen bizim yanımızda söylemiyordu çünkü Kutay hariç hiçbirimiz ilgilenmiyorduk. Biraz da Karan aşkım zekiydi. " Ne yapacağız hepimiz Antalya üniversitesinde toplanacağız. Siz yüksek bölümlere bizde Allah ne verdiyse işte. " Burak'ı onaylamak amacıyla bende "Aynen." Dedim. " bari ayıp olmasın diye son gün çalışın. " Kutay güldüğünde bende güldüm. " Karan bebeğim bana özel ders verir misin? " diyen Orkun'a ters ters baktım. " gel ben vereyim koçum. " Amk salağına kinliydim zaten. Ne zaman Karan'la yakınlaşsak bir yerden çıkıyordu herif ya. " Ay yok Ateş. Sen mümkünse bana günahını bile verme. "
Bizimkiler kahkaha atarken bende Orkun'a hareket çektim. " Arkadaşlar yurtta kalma kararımız hala geçerli mi ya? Şahsen ben baba parasıyla bize destek atarım bakın. " Burak ve parası yine bir yerlerde belirmişti. " sus ulan. Seni ve paranı duymamak için ben sokakta bile kalırım. " İlker yatağından müdahale edince güldüm.
" Karan sen ne diyorsun bro? " Karan sırıttı. " Ben başıma bela aldım biliyorsunuz. Her türlü sizleyim. " kaşlarımı kaldırarak ona baktım. " Pardon? Ben miyim bela? " diyerek elimi beline attım ve yüzlerimizi yaklaşırdım. " başka kim olabilir acaba? " güldüğünde sırıttım bende. " sen çok oldun ama artık. " diyerek dudaklarımı dudaklarına bastırdım. " Ulan gidin oda tutun. Otel mi burası? " diyerek bize yastık attı İlker. " Ama ayıp beeğ. Kuzenimi gözümün önünde götürme bari. " gülerek Karan'dan ayrıldım ve elini elime sardım. Ne olursa olsun Karan'ı bırakmayacaktım. Böylece korktuğum şeyler başıma gelmeyecekti.
" Sizi seviyorum amk ya. " hepsi tiksinir gibi bana baktı. " Ne var be? Ani gelen bir sevgi dalgasıydı. Bir daha olmaz. "
*
BİR HİKAYE BİTTİ LANN İNANAMIYORUM😱😱😱😱
TAMAMLADIĞIM İLK HİKAYE. MÜKEMMEL OKUYUCULARLA VE MÜKEMMEL KARAKTERLERLE BİTTİ.
(!!!!) Öncelikle finalimsi dememin nedeni ikinci hikayemiz var biliyorsunuz. Art o genel olarak İlker-Ayaz ve Burak-Ege olacak ama diğer çiftlere de tabiki yer vereceğim çünkü belli bir arkadaş grubu bunlar yane.
Neyse sizi seviyom şimdilik hoşçakalın👋💜
SEE U LATER~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
For You...{BxB}
Random" Herkesin kalbine kimse karışamaz. " Eşcinsel hikayedir. (Homofobikler giremez.) Yayınlanma Tarihi; 10 Şubat 2019.