Karan Orbay
" Allah'ım sen yardım et de bayılmayayım. Sonra cidden hayırlı bir kul olacağım. " parkta Ateş'i bekliyor bir oraya bir buraya giderek sakinleşmeye çalışıyordum. Hayır hem zaman istiyor hem de gelmiş bana ümit veriyordu. " Dengesiz manyak. " dediğim de belimde hissettiğim ellerle havaya zıpladım. " bana mı dedin sen onu? " gülerek karşımda duran Ateş cidden çok tatlıydı amk. Yiçem ya. " sana dedim tabi. Bir iyisin bir kötü manyak. " ufak çaplı bir kahkaha ayıp yanaklarımı sıktı. " Senin yüzünden. Yani teknik olarak Kutay yüzünden ama yani genel olarak senin suçun. " kaşlarımı kaldırıp yanmış beynimle ona baktığım da ofladı. Ellerini belime koydu ve bedenini bedenime yasladı.
" Başlarım kıskançlığına. Sarıl bana da krizim geçsin. " kafamı iki yana sallayıp uzaklaşmaya çalıştığım da belimde ki ellerini sıklaştırdı. " Ya bıraksana hayvan mısın? " güldü. Ellerini ittirmeye çalıştığımda kafası omzuma yatırmıştı. " Yalnız sen bana bu gün çok hakaret ediyorsun. Olmuyor böyle. Öpte barışalım. " kafasını kaldırıp dudaklarını bana doğru uzattığında elimle ağzına bir tane vurdum. " Yo haram bir kere. Yapmam ben. " kahkaha attığında dayanamayıp bende güldüm. " Hayır zaten Jackson gitmiş sinirliyim bir de sen üstüme geliyorsun. " Teen Wolf travmalarımdan en büyüğü bu olabilirdi. Ya sen nasıl kurt olup Londra'ya gidersin? " Jackson kim amına koyayım? Bak yine gerildim. " oflayarak cahil sevdiceğime baktım. " Teen Wolf'ta ki mavi gözlü, kaslı, yakışıklı, seksi çocuk bebeğim. Ne cahilsin ya? " bir süre durdu ve boş bir şekilde bana baktı. " ne tepki vereceğimi şaşırdım. Bebeğim dedin diye düşsem mi? Elin adamına hem yürüyüp hem de seksi dediğin için kızsam mı? " Kahkaha atarak yanaklarını sıktım. " Ateş yerim ama ben seni yapma böyle. " gülerek kafasını sağa doğru savurup ellerimden kurtuldu. " E bende ye diyorum amk. " kafasını hafifçe bana yaklaştırdığında nefesimi tuttum. Daha sevgili değildik. Ateş beyin beni sevdiği de belli değildi ama o çok istediğim dudaklarını bir kez öpsem ne olurdu ki?
" Yiyeyim o zaman bari. " diye fısıldayıp bende ona doğru yaklaştım. Gözlerim dudaklarında yaklaşmaya devam ederken hala bayılmamış olmam ilginçti. " Oğlum bence gidelim. " kaşlarımı çatıp kaydırağın ordan gelen sese odaklandım. " saçmalama Kutay bunu kaçıramam. " İlker'in sesi değil miydi bu? " sussanıza. Duyacaklar şimdi. " bu da Ege lan. Hafifçe geri çekilip Ateş'e gözlerimle kaydırağı işaret ettim. " Öpüşmelerini niye izleyelim ya? Gidin evde gay porno izleyin amk. Azgınlar. " Burak şerefsizi bu da. " Ya Kutay izleme gay porno falan. Çok istiyorsan ben senle direk çekerim. " Kutay'a bu denli yürüyen kişi de Orkun olabilir ancak. Ateş susmamı işaret ederek elimden tuttu ve sessizce kaydırağı doğru yürümeye başladık. " Ya ne diyorsun Orkun Allah aşkına? Sapık oldun iyice başıma. " gülüşme seslerini duydum. " Oğlum bakın ben size dedim. Yapacaksanız az ötede yapın. Kaldıramam bu- LAN. " Ateş konuşan İlker'i ensesinden tutup çöktüğü yerden kaldırdı. " Ulan yavşaklar siz burada ne arıyorsunuz? " hepsi panikle ayağa kalkarken Orkun oturmaya devam etmişti. " Kamufle olmayı öğreniyoruz kanka. Siz de gelsenize. Aşağıda havalar baya iyi. " itiraf etmeliydim ki baya yaratıcı bir bahaneydi. Tabi kimse tepki vermeyince kalkmak zorunda kalmıştı Orkun. " Ne yapıyorsunuz oğlum siz burada? " Ateş'e göre biraz daha nazik sorduğum da benden cesaret alan Kutay sırıttı. " Hepsi Burak yüzünden. Gelin gidelim izleyelim dedi. " Burak bir anda gelen ataktan dolayı şokla Kutay'a baktı. " ne? Sen nasıl bir şerefsiz oldun ya. " Kutay güldüğünde Ateş sinirle koluna vurdu. " Sen sus lan. Tavım sana zaten. Hayır hem beni sinir ediyorsunuz, hemde Karan sinirimi aldıktan sonra yine sınır ediyorsunuz. Birde öpüşmemize engel oldunuz ulan. " Ateş'in koluna bir tane vurup hafifçe öksürdüm. " Al işte Karan utandı. Sittin sene öpmez şimdi beni. " İlker kahkaha atmaya başladı. " Ay siz çok tatlı oldunuz beraber. Köpekler. " göz devirdim ve kendimi kaydırağı attım. " hazır hep beraberken takılalım bari. " Hepsi bana döndü ve Ateş kaşlarını kaldırıp sordu. " Parkta? " kafamı salladım. " Tamam o zaman. Kutay gel beni salla bebeğim. " Orkun zorla onu sürüklerken Ege kendini diğer salıncağa atmıştı. Burak göz devirerek dışarı çıkma özürlüsü olduğu için sallanmayı bilmeyen Ege'yi sallamaya gitti. İlker ise onları videoya çekiyordu. Ay bana bir fenalık geldi. Neredeyse Ateş'le öpüşüyorduk yahu.
*
Ege
Karan'ın ağzından nasıl oluyor sizce?
Az yorum ve 8k'Yı geçtik cidden beklemiyordum çok teşekkür ederim(: Sizleri seviyorumm♡
SEE U LATER~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
For You...{BxB}
Random" Herkesin kalbine kimse karışamaz. " Eşcinsel hikayedir. (Homofobikler giremez.) Yayınlanma Tarihi; 10 Şubat 2019.