Yardım Mı Organizasyonu

386 28 30
                                    

Şundan 2 saat önce yeni hikaye yazma ve yayınlama gibi bir fikrim yoktu. Bir buçuk saat kadar önce de yazsam yazsam Bir Çatı Altında'yı yeniden düzenler ve yayınlarım diyordum. Bir saat içinde de bunu yazdım. Kararlılık seviyem... Neyse fazla uzatmayayım:

Mark keyifle arkasına yaslanıp birbirlerine kötü bakışlar atan Louis ve Harry'i izliyordu. Evet aklındaki buluşup kaynaşma tam olarak böyle olmasa da yine de idare ederdi.

Mark 10 sene evvel kardeşi Mary ile kavga ederken bunun kendi çocuklarını da bu denli etkileyip torunlarına da sirayet etmesini beklemiyordu.

Kızı Anne da yeğeni Jay de fazlasıyla inatçı kişiliklerdi. Hatta kendisi ve Mary'den bile daha inatçılardı.

"Dedecim gerçekten de Louis ve grupçuğuna gerek yok. Senin yardım konserini Liam ile ben tek başımıza hallederiz. Evet onların milattan önce kalmış müzik aletleri sizin kuşağa daha fazla hitap ediyor olabilir ama huzurevi yaşlıları kadar orada gençler de olacak"

Mark kaşlarını çatarak "Sen bana milattan önce mi dedin" diye sorarken Louis tiz bir ses ile "En azından iğrenç sesimizi son moda cihazlarla süslemiyor, tamamen doğal, mükemmel sesimizle şarkı söylüyoruz" dedi.

Harry alaycı bir şekilde "Mükemmel sesin bu mu" diye sorunca Mark araya girme ihtiyacı hissetti. Tartışmanın daha da uzamasını istemiyordu.

"Kavga edecekseniz yardımınızı istemiyorum. Yardım gecesinde çalacak başka bir grup bulabilirim"

"Saçmalama dede. Biz hallederiz"

"Saçmalama Mark... Biz hallederiz"

Mark gülümseyerek "Bakın şimdiden bakış açınız aynı doğrultuyu buldu bile. Aileleriniz de gelecek zaten. Çok güzel olacak, çook. Biraz daha soğuk çay ister misin Louis?" diye sordu.

Louis dalgınca kafasını sallarken bir anda ters bakışları Harry'i buldu.

"Siz arka planda aletleri çalarsınız, biz de ön planda şarkıları söyleriz"

"Pozitif ayrımcılığa inanan bir insan değilim LouLou. Sırf hobbitten hallice boyunuz var diye öne geçmenize müsaade etmeyeceğim"

Mark bıkkınca iç çekerek sandalyesinden doğruldu. "Ben ilaçlarımı içmek için eve geçiyorum. Geldiğimde aranızdaki meseleyi sakin bir şekilde halletmiş olun."

Louis Mark'ın bahçeyi yavaşça terk etmesini izlerken sakince oturdu. Ta ki Mark evin içine girene kadar...

"O sikik üstün zekanı böyle esprilere fazla yorma, sonra sana kalmaz falan. Ömrünün sonuna kadar vicdan azabı çekmeyeyim"

"1A sınıfından Louis Tomlinson lafını soktu ve sırasına geçti"

Harry'nin alaycı yorumlarına daha fazla katlanmak istemeyen Louis "Hızlı bir şekilde sahne paylaşımını yapalım ve senden bir an önce kurtulayım." dedi.

"Ben de sana çok meraklı değilim sana LouLou"

"Bana bir kez daha siktiğimin LouLousunu dersen bende sahnede senin çıplak çocukluk fotoğraflarının yayınlanmasını sağlarım, yanlışlıkla tabi. Bu durumda da Mark ve Mary çok üzülür ki bunu hiçbirimiz istemeyiz dimi? O yüzden bana o sikik çocukluk lakabımla seslenmeyi kes"

Harry derince bir iç çektikten sonra "Ben elektro gitarda ve vokaldeyim, Kendall ve Liam da solist olarak çıkacaklar" dedi.

Louis gözlerini bıkkınlıkla devirdi.

"Gerçekten mi? Sırf sevgilin diye o bet sesli kızın organizasyonu mahvetmesine izin mi vereceksin yani?"

"Hadi ama bu bir yardım organizasyonu, neticesinde millet oraya performans izlemeye gelmiyor. Şov önemli bir kısmını oluşturuyor ki bu işte de Kendall fazlasıyla iyi. Kim 5 sap erkeğin sahnedeki şovunu izlemek için para öder, en azından bir yardım organizasyonunda"

İşin aslı Kendall şan dersleri almaya başlamıştı ve sürekli Liam'la kendisini sıkıştırıp duruyordu. Onlarla beraber barlarda şarkı söylemek istiyordu ve açıkçası kötü bir ses için şan dersleri pek de işe yaramıyordu. Bu organizasyonda kendi tarzlarını dinleyen fazla kişi olmayacağını umuyor bu şekilde en azından Kendall'ın isteğini, gruba zarar vermeden geçiştirmeyi planlıyordu.

"Tamam o zaman sahne kıyafetlerini de Eleanor halledecek"

Harry bir an yüzünü buruştursa da kafasını salladı.

"Anlaştık"

"Ben piyano çalacağım, Niall klasik gitar çalar, Zayn de şarkı söyleyecek bu arada"

Harry yan bir gülüşle "Grup arkadaşlarını unutmaman ne büyük bir incelik. İsteklerin Eleanor ile sınırlı kalır diye ummuştum" dedi.

"Sen ummaya devam edebilirsin. Ben gidiyorum. Provalar için bizim garajda yarın buluşuruz" diyerek ayağa kalktı.

"Neden sizin ahırdan bozma küçük garajınıza takılıyormuşuz?"

"Ahırdan bozma olsaydı orada biz değil siz prova alıyor olurdunuz. Soruna gelirsek de biz sizden sayıca üstünüz, sizin ayağınıza gelecek halimiz yok ya"

"Sizin kümes anca size kadar yeter Louis, sıkış tepiş provalar almak istemiyorum"

Louis olmayan neşesi tümüyle kaçmış bir halde "Ben de sizin kulübeye gelmek istemiyorum Harry" deyince Harry de rengi kaçmış bir şekilde "Bizim kulübede çalacağımızı söylemedim Louis" cevapladı.

Durup dururken kulübe meselesi neden açılmıştı ki... Her şey gayet iyi gidiyordu. Şu an ikisi de birbirlerinin yüzüne bakamıyor ve etrafı izliyordu. İkisinin de yüzleri fazlasıyla kızarmıştı.

KULÜBEWhere stories live. Discover now