Merhaba, dün de yeni bir bölüm atmıştım. Peş peşe oldu. Onu atlamayın
Niall olanlara inanamıyordu.
Hayır, verdikleri yardım konserinin inanılmaz ses getirmesine değil. Ya da bir anda normalde fazlasıyla soluk bir hayatı olan lise öğrencisi olmasına rağmen fan gruplarının kurulmasına da inanamıyor değildi, ki aslında bu da başla başına inanılamayacak bir konu. Ünleri Doncaster, Yorkshire'ı bile aşmıştı.
İnanamadığı konu Harry'nin aile dostları Nicole Scherzinger'in önerisi ile, kendisi, Zayn ve Louis'nin Directionless'e davet edilmesi de değildi.
Liam'ın bireysel sosyal medya hesabından grubu genişlettiklerini açıklaması ile tam 4 milyon 934 bin 123 beğeni almasına da inanabilirdi. Şu an o beğeni sayısı 10 milyonu zorluyordu bu arada.
İnanamadığı konu grubun yeni ismini "Patatescikler" yapmasına izin vermemeleriydi. Gerçekten inanılır gibi değildi. Hem de grubun ismini değiştirme fikri de Niall'dan çıkmışken. Gerçekten çok üzücü ve yorucu bir durum.
Patatescikler için fazlasıyla diretmişti -İlk başta sunduğu Niall ve Patatescikleri isminden de vazgeçmişti hızlı bir şekilde onları arka planda bırakmamak adına- ama sevgili grup arkadaşları kabul etmemiş; üstüne bir de dehşet dolu gözlerle Niall'a bakmıştı.
Şu an Niall'ı tek sakinleştiren şey ağzına oluk oluk tıktığı patates cipslerdi.
Gruptan ayrılmakla bile tehdit etmiş olmasına rağmen kabul edilmemişti isim. Sonrasında Louis'nin teklifi sayesinde grupta olmayı kabul etmişti.
Tur otobüsünde her daim patates bulundurulacaktı... Bir de Niall hafta da yalnızca 1 kere yerde yatanlardan olacaktı. Onun gününü Çarşamba olarak sabitlediler. Yine de hala bir parça kırıktı isimden dolayı.Tur otobüsleri demişken; mini mini banyosu olan içerisinde 2 kenarda 2 ranzanın olduğu toplamda 4 yatak, 1 banyo ve 1 buzdolaplı bir karavandı.
Simon, Directionless grubunun -ve artık yeni One Direction grubunun menajeri- 2/3 konsere kadar bu durumun değişeceğini söyledi.
Şu an içlerinde Harry dışında tüm grup üyeleri aileleri ile birlikte meteliğe kurşun atıyorlardı.
Yardım organizasyonunda büyük ses getirince grup işleri planlanmaya başlamıştı. Normalde beklenen öncelikle kendi kasabalarında konserler vermek olmalıydı ama onların ünü çok ilginç bir şekilde İngiltere sınırlarını zorlayınca, Simon'ın direktifleri ile onlarda maddi imkanlarını fazlası ile zorladılar.
Profesyonel cihazlar, karavan, yol masrafları, söyleyecekleri şarkıların telif hakları derken Niall ve Zayn'in ailesi, Simon bankadan kredi çekmiş, diğerleri de aileleri ile birlikte ellerinde avuçlarında olan tüm birikimlerini gruba yatırmışlardı.
Kendilerine gösterilen ilgi anlık idiyse herkes büyük batacaktı.İşler ters gitmesin diye kendilerini tamamen Simon'ın tecrübeli ellerine bırakmışlardı. Bu yüzden Harry ve Louis Kendall ve Eleanor'dan ayrılmak durumunda bile bırakılmıştı. En azından hayranları kimsenin sevgilisi olmadığını bilecekti.
Bu konuda baya sinirleri germişti. Louis pek fazla ses çıkarmazken Harry duruma fazlasıyla itiraz etmişti.
Yapılanın hem kızlara haksızlık hem de kendilerine hakaret olduğunu savunuyordu. Sonuçta hayranlar onları sahne gösterileri ve sesleri için sevecekti; diğer türlüsü beşimizin seks objesi olması demek olurmuş şeklinde bir düşüncesi vardı ama benim, Liam ve Zayn'in bu duruma hiç şikayetimiz yoktu. Sonuçta yardım gecesinden sonra gelen ahlaksız teklifler bizleri fazlasıyla motive etmişti. Louis'nin de ekstra bir motivasyona ihtiyacı yoktu sanki, Eleanor'dan ayrılacak olması ona yeterli motivasyonu sağlamış gibiydi.
Ama Harry için durum öyle değildi. Özel hayatına karışılması, insanların onu meta yerine koyması fazlasıyla sinirlerini bozuyordu. 1 haftalık bir kavga/gürültü sonucunda Simon Harry'e 'Ne bok isterse yiyebileceğini' söylemişti. İçine pek sinmemişti ama Harry'i tamamen kaybetmeyi de göze alamamıştı. Halbuki Niall'ı Patatescikler ismi için kaybetmeyi göze almış gibilerdi.
Gerçekten inanılır gibi değildi.
YOU ARE READING
KULÜBE
FanfictionHarry ve Louis'nin büyükbaba ve büyükanneleri 10 yıl önce kavga edip küsmüştü. İki kardeşin küsmesi ailelere de sirayet etmiş çocukları Anne ve Jay de birbirleri ile küsmüştü. Harry ve Louis'nin birbirleriyle bir problemi yoktu. Sıkı çocukluk arkad...