Huysuz bi Liam

174 21 18
                                    

TV karşısında yazdığım ve kontrol etmediğim için hatalar olabilir, affola :))


Liam sinirli bir şekilde hop oturup hop kalkerken Harry umursamaz bir şekilde sosyal medya hesaplarında dolaşıyordu. Kendall ise heyecanlı bir şekilde boğaz ısınmaları yapıyordu. Liam Kendall'a ters bir bakış attıktan sonra "Harry seni gerçekten anlamıyorum. Bizim şöhret merdivenlerini hızlı bir şekilde tırmandığımız dönemde yapılacak iş mi bu? Bak sana söylüyorum, 6 ay ya 6 ay... Maksimum altı ay sonra Directionless tüm Londra'nın tanıdığı, hayran olduğu bir grup olacak. Ondan sonra birisi çıkıp, alakasız bir şekilde çekmiş olduğunun bile farkında olmadığı yardım organizasyonu videosunu YouTube'a yükleyecek ve bizim şöhretimiz başladığından da hızlı bir şekilde sona erecek" dedi.

"Liam neden bu kadar karamsarsın, nereden biliyorsun organizasyonun fiyaskoyla sonlanacağını"

Liam 'sebebi sence belli değil mi' dercesine Kendall'a baktı. Harry Kendall'ın sahneye çıkma hevesini bu organizasyon ile tatmin etmek istiyordu ama Liam'ın bu kadar problem çıkaracağını tahmin etmemişti. Sıkıntı ettiği tek şeyin Kendall olmadığının farkındaydı.

Sıkıntılı bir nefes aldıktan sonra nefesini verip Kendall'a döndü. Dedesi Louisler ile birlikte sahneye çıkmalarına taktığı için gözden çıkarması gereken kişiye.

"Hayatım çok gergin olduğunun farkındayım ama sence de fazla abartmıyor musun? Yani sonuçta en fazla ne olabilir ki... Batırsak bile kimsenin umurunda olmaz"

Kendall Harry'nin dediklerini kafasında tartarken Harry de düşünür gibi yapıp "Gerçi Liam'ın dediği gibi büyük bir rezillik yaşasak kesin YouTube'lanırık" diyerek oyuncu bir gülümseme gönderdi Kendall'a.

Kendall'ın yüzü YouTube düşme korkusu ile solarken Harry Kendall'ın ellerini elinin içine alıp "Merak etme hayatım, her daim yanındayım. İyi günde de kötü günde de sahnede şarkı sözlerini unutup yuhalandığında da, detone olup domateslenip yumurtalandığında da" dedi.

Kendall'ın gözleri kocaman olurken ellerini Harry'nin ellerinden kurtarıp ayağa fırladı.

"Sanırım ben sahneye çıkamayacağım"

Harry Liam'a 'sorun çözüldü' bakışı atıp Kendall'a döndü.

"Hayatım korkmakta haklısın ama sahneye çıkmak senin hayalin değil miydi? Merak etme bir tek sen heyecanlanmıyorsun, biz de fazlasıyla heyecanlıyız. Bu kadar büyük bir organizasyonda biz de ilk defa sahne alacağız. Hem de bizimkinden kat be kat daha fazla eleştirel bir topluluk önünde. Emin ol bizim içinde korkutucu"

Kendall Harry'e ters bir bakış attıktan sonra "Harry bu dediklerin beni rahatlatıyor sanıyorsan yanılıyorsun" diyerek koltuğa geri oturdu.

Harry tam konuşuyordu ki telefonuna gelen mesajla ilgisini telefona yöneltti. Kaşlarını çarpıp bir şeyler yaparken mırıldandı:

"Niall senin numaranı sormuş"

Liam kaşlarını kaldırırken "Benim mi numaramı istiyor? Neden, ne yapacak numaramı?" diye sordu panikle. Harry omuz silkerken "Ne bileyim" dedi.

Kendall çantasını alıp ayağa kalkerken "Ben gidiyorum Harry, organizasyonda da şarkı söyleyebileceğimi sanmıyorum. Görüşürüz" dedi.

Harry "Ama" diye söze başlamışken Kendall elini kaldırıp onu susturdu.

"Ben gidiyorum Harry. Sonra görüşürüz"

Liam kapının kapanma sesiyle Harry'e döndü.

"Gerçekten Harry ne yapmaya çalışıyorsun? Numaramı Niall'a vermek de nedir? Bu adam neden numaramı istiyor ki. Biliyorsun hiç hoşlanmıyorum bu tür şeylerden. Sen farklısın ama eşcinsellerden de biseksüellerden de hoşlanmıyorum. Niall'a söyle o taraklarda bezim yok benim"

KULÜBEWhere stories live. Discover now