Zayn, Louis'nin mutsuz olduğu zamanlarda gittiği yerleri tek tek kontrol etmesine rağmen bir türlü Louis'yi bulamıyordu.
Öğleden sonra olanlarla ilgili kimse konuşmamıştı. Niall yalnızca "Louis anlatsa sana daha iyi olacak" demişti.
Louis'yi bulduğunda ona ölümüne trip atacaktı. Önce bugün bir kendisinin bilmediği şeyi öğrenip sonrasında da en son kendisi öğrendi diye trip atacaktı. Tabi Louis'yi bulabilirdiyse...
*** ******* *** ****** ***Liam pişmanlıkla gözlerini sürekli Harry'e çeviriyordu ama Harry ısrarla açılmayan telefonu çaldırıp duruyordu.
"Adamım tamam biraz fazla üstüne gittim ama ben ne bileyim senin ona tecavüz ettiğini"
Harry yeşillerini Liam'a dikerken buz gibi bir sesle "Götünden hikaye uydurup durma Liam" dedi.
"Ben sana daha önce hiç bir zaman Louis'nin beni baştan çıkardığını ya da zorla benle olduğu gibi bir şey söylemediğim halde sen sanki adam sanki önüne gelen erkeği ilaçla bayıltıp birlikte oluyormuş gibi davrandın. Sana 5 yıl önce Louis'yle bir kaç kez seviştiğimizi söyledim. Benim 22 yaşımda olduğumu biliyorsun; Louis'nin de 4 yaş küçük olduğunu az çok tahmin edebiliyorsun; ama Louis sana önceden olan ilişkimize istinaden bir şeyler söylediğinde ona tecavüz etmişim gibi bir tavır takınıyorsun bana karşı"
Liam suçlu bir şekilde boynunu bükerken "Tamam, doğru söylüyorsun da geç söylüyorsun... Baştan ayrıntılarıyla anlatsaydın bu şekilde yanlış anlamazdım" dedi.
Harry gözlerini devirirken "Birleşme anına nasıl hazırlandığımıza kadar da bir ayrıntı ister miydin Liam" dedi
Liam kusacakmış gibi öğürmeye başlarken Harry kafasını iki yana sallayıp Louis'nin numarasını çevirdi tekrardan...
Louis'nin sözlerini sıkmıştı canını sıkmasına ama sarışının çıkarken "Bunu ona nasıl yaparsın, yaşadıklarınızı nasıl anlatırsın herkese" demesi daha çok sıkmıştı.
Gerçekten de seks hayatını herkesle paylaşan birisiymiş gibi mi duruyordu dışarıdan. Ayrıca anlamsız bir şekilde Louis'nin kırgın bakışları da aklından çıkmıyordu zaten.
*** ******* *** ****** ***
Louis ekrandaki numaraya dolu gözlerle bakıyordu. Harrylerden çıktığından beri bu moddaydı. Oturup hüngür hüngür ağlayacak kadar kırgın; ağlayamacak kadar da sinirli. Ve bir de içini içten içe tüketen bir kıskançlık peydah olmuştu.
Harry ve Kendall uzun süredir sevgililerdi. Bunu biliyordu ama ikisinin fotoğrafını Stylesların oturma odasında görmek ummadığı kadar, aklına gelemeyecek kadar acıtmıştı canını.
Daha yeni susan telefonu yine çalmaya başlamıştı. Gözleri Harry'nin ismine daldı gitti.Yok saymaya çalıştığı her şey, inkar etmek istediği her şey üstüne üstüne geliyordu şu an. Gözlerini tahtaların arasından görünen denize dikti. O bilindik açıklık bile içini huzurla dolduruyordu ki bu durum da sinirini bozuyordu.
*** ******* *** ****** ***
Niall telefonu tekrar meşgule düşünce Harry'e döndü.
"Acaba polise haber falan mı versek?"
Harry, Louis'nin numarasını tuşlarken "Saçmalama Niall, ne diyeceğiz polise? Bizim bir arkadaş, arkadaşımıza kötü davrandı, kötü davranılan aarkadaşımız da kaçtı gitti, telefonları çalıyor ama açmıyor mu diyeceğiz?"Niall ters ters Harry'e bakarak "Kötü davrandı değil de sürtükmüş gibi davrandı daha doğru bir kelime olurdu." dedi.
"Bak senin de Louis'nin de bana kızgın olduğunuzu biliyorum ama ben Liam'a özel herhangi bir şey söylemedim tamam mı? Benim en yakın arkadaşım Liam ve Louis ile aramızdaki gerginliğin neden olduğunu sorduğunda, her arkadaşın takınacağı dürüstlük ile geçmişte bir ilişki yaşadığımızdan bahsettim. Liam zaten benim biseksüel olduğumu biliyordu ama o bu konularda biraz muhafazakar biri ve hoşlanmıyor gaylerden. Ama ben onun en yakın arkadaşıyım ve bana karşı tutunamadığı tavrı Louis'e karşı gösterdi . Haklıydı demiyorum Liam için ama sence de Louis fazlasıyla abartmadı mı?"
Niall şaşkınlıkla Harry'e bakarken "Abartmak mı?" diye sordu. Ağzına kadar gelen 'bu çocuk gay olduğunu kabullenmemek için yıllardır, istemediği halde kızlarla takılıyor ve kendisi bile bunun farkında değil' isyanını bastırarak tekrar Louis'nin numarasını çevirdi.
"Lanet olsun, telefonu kapalı. Kesin başına bir şey geldi"
"Saçmalama Niall, sabahtan beri çaldırıyoruz telefonunu şarjı bitmiştir"
"Ama emin değiliz şarjının bittiğine değil mi? Ya sizin polis tanıdığınız vs yok mu? Numarasından yerini bulduralım?"
"O işler öyle tanıdık polis bulmakla olmaz, zaten tanıdığımız bir polis de yok"
Niall yerinden kalkerken Harry kaşlarını çatarak "Nereye?" diye sordu.
"Burada böyle boş boş oturamam Harry çıkıp arayacağım Louis'yi"
"Sokak sokak mı arayacaksın, saçmalama Niall. Gel otur şuraya"
"Sen otur abicim, ben Louis'yi arayacağım"Niall Harry'i beklemeden malikaneden çıkıp çıkışa doğru yürümeye başladı. Aydınlatma sistemi ortamı gündüzden daha fazla aydınlattığı için olsa gerek epeyce geride, kıyıya yakın yerde olan kulübedeki hareketliliği fark edince bir anda duraksadı.
Açılan kapıdan çıkan Louis'yi görünce şaşkınlıktan bir an öylece kalakaldı. Kendisine geldiğinde koşarak kulübeye doğru koşmaya başladı.Louis o kadar dalgındı ki Niall'ı ancak kendi üstüne atıldığında fark edebildi. Niall tarafından sarılıp sarmalanırken tam olarak durumu hala idrak edememişti.
"Hey Patates, dur biraz. Boğacaksın beni"
"Nerelerdesin sen, meraktan deli oldum. Kafayı yiyecektim aklıma neler geldi biliyor musun sen? Bu kadar saattir burada ne yapıyordun?"
Louis Niall'ı kendisinden uzaklaştırıp etrafa bakındı. Niall'dan başka kimseyi göremeyince "Size gidelim orada konuşuruz." dedi.
*** ******* *** ****** ***"Ee anlat bakalım ne yapıyordun o kulübede"
"Bilmiyorum Ni"
"Ne demek bilmiyorum"
"Öyle işte. Bilmiyorum... Çok sinirlenmiş kırılmıştım. Kendimi dışarı attım. Aklımda oraya gitmek yoktu. Ama nedense bir anda gözüm kulübeye takıldı ve kendimi orada buldum. O an aklımdan ne geçti hiçbir fikrim yok. Sadece... Sadece... Bilmiyorum. Gerçekten"
"Bak Liam'ın söylediklerine takılma tamam mı? O aptalın birisi. Hem senin nasıl birisi olduğunu biz biliyoruz. Sen gay değilsin bunu da biliyoruz. Onun saçmalamasına takılmana gerek yok. Harry ile bir çocukluk hatası yapmışsınız; bunda uzatacak bir şey yok. Ayrıca senin de her zaman dediğin gibi sen o zamanlar daha çocuk sayılırdın, Harry resmen senden istifade etti"Louis sigarasını küllüğe bırakıp birasına uzanırken gülümseyerek "Yapma Niall. Yıllardır bana gay olduğumu söyleyen sen değil miydin? Eleanor ile birlikte olmamın tek sebebinin onun 'evlenmeden kimseyle sevişmem' tavrı olduğunu söyleyen de sendin. Şimdi neden bu şekilde bir anda ağız değiştiriyorsun?" diye sordu.
"Ağız değiştirmiyorum, sadece yıllardır kendini olmadığın kişi olarak görerek kendine eziyet ettiğini düşünüyordum. Gerçeği kabullensen daha mutlu olacağını düşünüyordum. Ama akşam kulübeden çıktığında sen sen değildin sanki. Geçmiş seni mahvetmiş gibiydi. Ben geçmişinle yüzleştiğinde daha mutlu olacağını düşünüyordum"
"Aslında bir kaç konuda aydınlanmadım desem yalan olacak. Gerçekten de kadınlardan hoşlanmadığımı fark ettim. Ama erkeklerden de hoşlanmıyorum. Ben... ben sadece..."
Louis derin bir nefes alıp konuşmaya başladı:
"Ben sadece Harry'den hoşlanıyorum. İlk aşkım olan Harry'den etkileniyorum sadece. Cinsel anlamda tek ilgimi çeken de ilk kez birlikte olduğum Harry. Neyim ben bilmiyorum. Ama yıllardır kabullenmek istemesem de Harry'nin neden benden vazgeçtiğini sorgulayıp durdum. Bizim ilişki diyebileceğimiz bir şey bile yoktu. Sadece dönem dönem bir araya gelip o kulübede sevişiyorduk. Ve ben ilk zamanlar hoşlanmasam da sonradan bu durumdan hoşlanmaya başlamıştım. Tam sevdiğim noktada Harry bir anda benden uzaklaştı. Kendine bir sevgili buldu ve bizim yaptığımızın bir hata olduğunu bir daha tekrarlamamız gerektiğini söyledi. Kendimi kullanılmış gibi hissettim. Kullanılarak bir kenara atılmış kırılmış bir oyuncak gibi. Sonrasında kendime bunun bir hata olduğunu söyleyip durdum ve kalbim bir daha bu denli kırılmasın diye kızlara yöneldim ama ilk kez Beth benimle sevişmeye kalktığında dehşete düştüm. Artık çocuk değildim ama Harry'le ilk kez birlikte olduğumda bile bu denli bir dehşet yaşamamıştı. Arkama bile bakmadan Beth'den kaçtım. Sonrasında da Beth'in adımı çıkarmasından korktum. Gay olduğumu herkesin öğrenmesinden ve... Ve bir şekilde Harry ile olan geçmişimizin açığa çıkıp da benim göt gibi ortada bırakıldığımı herkesin öğrenmesinden..."
YOU ARE READING
KULÜBE
FanfictionHarry ve Louis'nin büyükbaba ve büyükanneleri 10 yıl önce kavga edip küsmüştü. İki kardeşin küsmesi ailelere de sirayet etmiş çocukları Anne ve Jay de birbirleri ile küsmüştü. Harry ve Louis'nin birbirleriyle bir problemi yoktu. Sıkı çocukluk arkad...