Gece: Ne yapıyorsun?
Bulut:
Gece: Yine kendini öldürüyorsun, anladım.
Bulut: Keşke sadece kendimi öldürsem. Etrafımdaki herkesi öldürüyorum ve sıra sana da gelecek diye düşünmekten kendimi alamıyorum.
Gece: Bir şey olmuş. Ne oldu?
Bulut: Babamı öldürdüm.
Gece: HASİKTİR NE?
Gece: Bunu nasıl böyle rahat söylüyorsun ve nasıl oldu?
Bulut: Rahat söylemiyorum, kafam yerinde değil bu yüzden duygusuz gibiyim. Patronum yolumuzdaki engel olduğunu söyledi ve öldürttü.
Gece: Sen de öldürdün öyle mi?
Bulut: Yüzünü göremiyordum, öldürdükten sonra gösterdiler.
Gece: İyi misin?
Bulut: Kolumdan akan kanlarla ve kanımda gezen tozla ne kadar iyi olabilirsem o kadar iyiyim.
Gece: Bu saatte dışarı çıkıp sokaklarda seni arayayım diye mi yapıyorsun bunu? Seni cidden döveceğim.
Bulut: Yiyeceğimiz dayak senin elinden olsun güzelim, razıyım.
Gece: Kafan iyi değil senin, kaldığın yere dön hadi.
Bulut: Nasıl gideceğimi bilmiyorum. Bir yere kıvrılıp uyurum ben şimdi sabah ayılınca giderim.
Gece: Evsiz değilsin farkında mısın? En azından evine git.
Bulut: Yolu hatırlamam gerek.
Gece: Sen hatırlamaya çalış, sen hatırlayana kadar buradayım.
Bulut: Gece özür dilerim.
Gece: Neden durup dururken özür diliyorsun?
Bulut: Hayalimizi gerçekleştiremedik ve bu tamamiyle benim suçum. Beni beyaz kıyafetler içinde göremedin ve ben senin de astronot olmana engel oldum. Özür dilerim, ben kötü biriyim.
Gece: Sen kötü biri değilsin Bulut. Ben astronot olmak değil, seninle beraber olmak istiyorum. Sen astronot olursan bende olurum ama sen olmazsan olmam.
Gece: Beyaz kıyafetler içinde seni göremedim belki ama her gün rüyalarımda görüyorum. Denk geldiğim yerlerde o güzel yüzünü görüyorum. Dudaklarımız her buluştuğunda cenneti görüyorum. Beyaz kıyafetler önemli evet ama senden önemli değil.
Bulut: Evin yolunu hatırladım.
Gece: Güzel, eve girene kadar yanında olacağım.
Bulut: Odamda olup bana sürpriz yapmış olmanı çok isterdim.
Gece: Emin ol anahtarım olsaydı bir dakika düşünmezdim.
Bulut: Seni özledim.
Gece: Bende seni özledim Bulut.
Bulut: Seninle sarılıp uyumayı özledim. Sen uyurken kirpiklerini saymaya çalışıp sürekli becerememeyi özledim. Parmaklarınla oynamayı özledim. Tek kaşını kaldıramayıp sürekli şikayet etmeni özledim. Dudaklarını özledim. Kokunu özledim. Seni çok özledim Gece.
Gece: Bende senin o güzel burnunu, yanaklarını özledim. Güzel gamzeni özledim. Mavi gözlerini, sarı saçlarını ve kemikli ellerini özledim. Uzun kirpiklerini ve pürüzsüz yüzünü özledim. Güldüğünde ortaya çıkan kırkırtı seslerini özledim. Uyurken mırıldanmalarını özledim. Seni çok özledim Bulut.
Bulut: Sende çık ve evime gel. Bu gece bu tüm özlediğimiz şeyleri yapıp özlem giderelim.
Gece: Geliyorum.
Bulut: Eve girdim.
Gece: Güzel, şimdi otur ve beni bekle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mazoşist [texting] ✓
Short StoryGece: Kendine zarar vermen sadece sana acı çektirmiyor, bende acı çekiyorum. Gece: Seni bu bataktan kurtaracağım Bulut. Ne pahasına olursa olsun yapacağım. ---- ⇝bxb ⇝Homofobik istemiyorum 🐉