-:- -:- -:- -:- -:- -:- -:- -:- -:- -:- -:-
ATTENTION! BAB KALI INI ADA : KEMATIAN, TANGISAN, PSYCHOPATH, CARA KEMATIAN DAN UNSUR YANG MUNGKIN SAMA SEPERTI DI ATAS.WARNING! :
1)SILA JANGAN BACA KALAU TAKUT BENDA DI ATAS TU
2) MUNGKIN TIDAK SESUAI BAGI MEREKA YANG BERUMUR 12 TAHUN KE BAWAHAuthor dah bagi warning, so please! Kalau ada sesuatu perkara yang tak diingini terjadi, Author takkan bertanggungjawab.
Selamat membaca!
-:- -:- -:- -:- -:- -:- -:- -:- -:- -:- -:-
Mereka terus tersedar dari pukau. Setelah mereka memerhati kiri dan kanan, mereka berasa pelik kerana kuasa Ezra telah 'memegang' mereka dan membuatkan mereka tidak bergerak. Mereka tertanya-tanya mengapa.Martin : Erghh.. Kenapa kitorang kena cengkam ni?
Seera : Yea lah .. kenapa?
Ezra : Dah sedarkan diri? *Melepaskan cengkaman*
Rafsia : Adui...
Martin : Thanks.. Erm apa yang terjadi?
Icce : Korang semua kena pukau..
Rafsia : Hah? Ye ke?
Elol : Yup.
Lily : Nasib baik korang selamat. Kalau tak.. tak tahu lah..
Elol : Oh ya! Korang tahu apa yang terjadi sebelum korang dipukau?
Seera : Aku kena tarik masa nak selamatkan Lily dan aku kena ketuk di kepala. Lepas aku tersedar, ada seorsng perempuan cuba nak suntik aku. Aku cuba melawan, tapi aku tak boleh. Diorang mungkin dah bgi ubat supaya badan aku lemah. Aku pun disuntik dan pengsan. Lepas aku bangun, aku ada kat sini.
Rafsia : Benda yang jadi dekat aku jugak.
Ezra : Korang tahu tak kat mana tempat?
Martin : Aku tahu yang berdekatan tempat tu ada air terjun.
Ezra : Air terjun?
Lily & Elol : Fusion!
Ezra : Huh?
Lily & Elol membuat 1 lagi combo Air dan Teleportasi. Mereka segera menyuruh semua orang masuk tanpa banyak soal. Mereka berjanji untuk beritahu apabila sampai ke sana. Mereka akur dan ikut laluan portal.
Di sisi lain portal...
??? : Portal apa ni?
???(2) : Baik kita berjaga-jaga.
??? : Baik, sediakan Undead Army.
???(2) : Baiklah.
============================
(dark side mode : ON)
Elol : Dah sampai-Mega Zombie : Bluerghh...
Elol : Im outta here-
Ezra : Chaos Spheres!
Lily : Water Jet!
Serangan dari Ezra dan Lily cukup untuk 'wipe-out' semua zombie di sana. Tiba-tiba, 2 kumpulan yang amat mereka kenali datang.
Icce : Ha?!
Ezra : MIOW!? Alpha?!
Elol : Zodiac?!!
Leo : Pergi dari sini sebelum kau menyesal!
Alpha : Ya! Betul tu!
Pisc : Kecuali korang nak rasa sakit~
Ikiy : Meow!! ( Ezra!! )
Ezra : Ikiy!
Ikiy dipegang di leher oleh seorang perempuan yang mengenakan suit hitam. Dia memandang Ezra dengan senyuman sinis.
YOU ARE READING
Oneirataxia 2 (Malay)
Fantasy!!!BOOK 2!!!! Selepas misi yang dijalankan tamat , pelajar² dibenarkan pulang ke rumah .. Kali ini , mereka semua mempunyai pelbagai masalah seperti masalah keluarga dan kawan² termasuk di Academy . Bukan itu sahaja , kebangkitan Dark Elf juga membu...