Osoby & Obsazení

62 5 0
                                    

Co o tomto příběhu. Kde by jsme začaly, například zde. Na začátku.

Tyto dívky jsou opravdu bezvýhradně skutečné. Jsou nejlepší kamarádky. Kdyby se dalo sečíst jejich IQ bylo by nad 500, už jenom to že nejstarší z nich, tedy Esmeralda, má 136. A jejich EGO ??? To bude zhruba stejně velké jako váží slon afický. A protože dospělá slonice, jelikož to jsou dívky, váží zaokrouhleně 3 000 Kg, tak si snad dokážete představit jak vysoké EGO musí mít každá z dívek.

A konečně charaktery.

První tedy dívka jménem Esmeralda, je milá, chytrá, má velký smysl pro humor. Né úplně často, ale dokáže být i vážná. Je velice soutězivá a tomu také odpovídá její chování při aktivitách: ,,Rychle, krychle !!!"  ,,Čokoláda !!!"
Má jak hnědé vlasy tak hnědé oči.

Přesunem se tedy k další.
Melanie, vysoká dívka, s vysokým egem a nízkou inteligencí. Kdyby to bylo možné, což není, tak by mohla samo o sobě říct že její IQ je vysoké asi jako podpatky, její kamarádky Lili, která jak jinak než to že nosí tenisky. Bohužel to není možné. Neustále se posťuchuje s jedním blbcem. On jí zranil ona jeho, jak si se jí to ale nevyplatilo a málem... Co to tu povídám. Pokud někdo tuto dívku zná, určitě ví o kom zde již dobré čtvrt hodiny mluvíme. Pojďme ale zpět do reality.

Třetí nejstarší a zároveň třetí nejmladší dívka je Lili. Už jsme o ní zde mluvili. Je u této dívky malá výjimka.
Je to chytrá blondýna. Už to slovo chytrá naznačuje její velikost IQ, ale její EGO, nejméně dvojnásobek.

Náš další charakter, živého organismu nazývaného člověk. Tento člověk je ženského pohlaví, je chytrá, milá se smyslem pro hůmor. Když jsme se tedy u všech lidí, mimochodem člověk v možném čísle je ten LID, zde v této kapitole napsali určitou či neurčitou číslovku IQ tady musíme také. Jistě si dokážete představit joho číslo, když zbylá dívka má IQ podobně velké jako je toto a to tato dívka má vysokou inteligenci v rodině. I když se to o některých členech jejich domácností říci nedá. Má nad stovku. Stejně jako ostatní dívky. Která z dívek má nejnižší EGO ? Řekla bych že nejmladší. Tento organismus se narodil a byl pojmenován jako Jade [Džejd]

A poslední a také nejmladší z dívek je Elizabeth. Krásná, hodná, milá, křehká dívenka. IQ podobné jako u její starší příbuzné. A EGO to bude velké asi jako IQ Malanie ale ta má také v rodině člověka s vysokým IQ což znamená že ona ho také nemá pod stovku. I když tomu někdy její chování odpovídá. I tak má nejmenší EGO a IQ taky.

No by k našim hrdinkám bylo pro začátek vše, víc poznáte později. Teď ale jejich rodinné a přátelské vztahy.

Esmeralda je sestřenice Melanie a Elizabeth je sestrenice s Jade, Lili má staršího bratra který se tam později také oběví se jménem Barek.

____________________________________________________________________________

Ahoj lidi, můj třetí příběh. Omlouvám se za chyby. A přeji příjemné čtení.

Vaše Zuzka.

Kamarádky, na život i na smrt. ♡☆ [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat