Smradlavý uzený turecký med

24 3 0
                                    

PIZOR !!!

Nezkoušejte vytvořit !!!
____________________________________

Naše parta se rozhodla vydat se do obchoďáku.
Esme koupila jakousi věc na uzení, Mel sirečky a Lili med do čaje.

Nikdo neví jak se jim to povedlo ale vyrobily nejprodávanější pochoutku...

Pojmenovaly to Turecký med ale nikdo se nikdy nedozví jeho složení.

A jak k tomu přišly ?
Blondýnce se jaksi povedlo hodit do toho medu sirečky. Když pak nejstarší brunetka hledala ty sirečky, že je bude na tom divném přístroji udit, nenašla je. Zjistila ale že ten med po nich zapáchá tak ho začala udit. Udily se v tom tak maximálně ty sirečky jinak to pouze smrdělo. Elizabeth momentálně nebyla dostupná, protóže prej nemá tak dlouhou ruku aby dosáhla z Chorvatska do Brna. Jade tam byla jak naschvál s ní takže smůla. Zachránit to mohla leda Melanie. Hned jak ucítila svoje sirečky rozběhla se k nim podle pachové stopy. Bohužel si ale nevšimla skla ve dveřích na zahradu a narazila do něj. Že to bylo ale tvrdé sklo. To ale neznamená že ho hnědovláska nemůže prorazit. Běžela takovou rychlostí že se pouze odrazila na druhou stranu místnosti. Sklo zůstalo bez jediného škrábnutí. Po minutě vstala a tentokrát ty dveře otevřela. Hned se ale vrátila a nechala ty dveře vyměnit. Takže se tam oběvily dveře jak do Alberta. To ale nevychytala. Když titíž začala zachraňovat své uzené sirečky běžela k nim i Lili ta ale nevěděla o novíchdveřích a vysokém prahu. Zakopal při běhu o prah a místo toho aby narazila do dveří vypadla ven na zahradu. To se Mel povedlo, teď věděla že do těch dveří nenarazí.

Nakonec tedy nalily svůj smaradlaví, uzený med do skleničky a napsala na něj Turecký med.

Daly to do svého baru a vyrobily další hromadu.

Tak tedy vznikl Smradlaví uzený turecký med.

Ale ne. Já jsem vám řekla složení a přitom to vlastně nemá nikdo vědět. No asi budete muset mlčet. Jinak vás příjde Esmeralda vlastnoručně zabít a udělá z vás zkušební figurínu na pitvu.   

____________________________________
Ahojky

Zapomněla jsem na to že nemám předepsaný kapitoly takže to trvá trosičku dýl.

Kamarádky, na život i na smrt. ♡☆ [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat