Jsou samy na opuštěném ostrově. Bojí se je večer a Jade drží hlídku.
Ráno
Děvčata pozbírala klaciky, šáší a zapálila oheň co už skoro dohořel. Daly si kokos co spadl Lili na kokos a teď trochu blouzní. Otevřely mapu a šly podle ní. Esme v ruce s pochodní aby zaháněla zvěř. Došly na klidné pobřeží. Teda bylo klidné dokud se Lili nerozhlídla. Nenávidí totiž kosti a vycpaná zvířata. Klid byl porušen když začala křičet že vidí lidské kosti. Došly na místo podle mapy, označené červeným křížkem. Začaly kopat. Vykopaly lidskou lebku a v její puse mapu. Utábořily se tedy kousek od pláže.
Další ráno.
Ulovily ryby a udělaly je na ohni. Pak pokračovaly podle mapy. Došly na nejvyšší kopec podívala se směrem kterým ukazovala mapa a viděly vor přivázaný ke kůlu na pláži s kostmi kousek od jejich tábořiště. Vor byl připraven plout až k malému ostrůvku ve tvaru lebky. Sešly tedy kopec a přez pláž došla až k voru. Který je dopravyl až na ostrůvek. Tam přespaly.
Ráno
Vztaly a chtěly chutit nějake ryby.
Nejednou je z vody napadl žralok a z křový vyskočil tygr. Žralok rozkousl vor. Byly v pasti.Dead !!!
Ten to nápis se oběvil na obrazovce pěti počítačů. Nebyla to realita. Ale pouze hra na počítači. Když umře jeden umřou i ostatní. Dívky si plácly protože překonaly svůj rekord, A to jeden den. Vždycky předtím totiž zapomněly na pověstnou pochodeň.
____________________________________________________________________________
Jsem tu zas. S novou kapitolou. Trochu třeštěné ale příští bude horší.🤔
Vaše Zuzka
ČTEŠ
Kamarádky, na život i na smrt. ♡☆ [DOKONČENO]
HumorDalo by se říct, žé tento příběh je založen na pravdě. Ačkoliv děj příběhu a jména našich hrdinů, nebo snad hrdinek, je zcela vymyšlený. A kdo se chce dozvědět víc, ať jde číst.