Proč mě táhneš za záclonu ?

39 4 5
                                    

Je mála párty na narozeniny Lily která je měla ve středu. Pozvaly tam spolužáky kamarády a všechny možné lidi. Chtěly to udělat u nich v baru. Jade a pomocí Esme vytvořila nádherný dort. Lily vyrobyla více Tureckého medu. A Mel se postarala o výzdobu.
Ptáte se co dělala El ?
Nic. Seděla a pozorovala je.

Seznam hostů:

Brabec,
Jakub,
Hraboš,
Cucíno :-)
Basůvka,
Mína( jiná než znáte Vy)
Vaňous,
Mrak,
&
Mrož

Oslavenec:

Lily

V 16:30 začalo přicházet první hosté. Lil je všechny přivítala a nabýdla jim med. Jakmile ale uviděla nejmenovanou osobu, jménem Brabec, odešla. Ten ji ale dohnal.
Chvíli se tam spolu o něčem hádali. Chcete vědět o čem ? No tak já vám to stejně řeknu. Nebo spíše napíšu.

,,Ci si o sobě myslíš ?" Zuří Lily

,,Že jsem ten nejchytřejší, nej... A ty mi naliješ z téhle láhve pítí."

,,Tak to asi ne."

,,Jak NE !"

,,Tak si nalij sám. Nebo snad čekáš až spadne meteorit ? Nebo si myslíš že ta láhev začne levitovat a nalije  svůj obsah do tvé skleničky sama ?"

,,To by ale bylo hustý kdyby se najednou zvedla, chvíli levitovala nad zemí a pak svůj obsah vylila do sklenišky."

,,Víš co by bylo víc hustý ?"

,,Ne... co ?"

,,Kdyby se ti ta láhev zapíchla do prdele."

,,Ho, ho, hó. To by husté opravdu nebylo." Rychle se snažil zahnat tu děsivou představu.

,,Bože..."

,,Jsi zlá" zafňukal Brabec ,,a ledová ó ledová kralovno."

,,A taky si myslím že jestli tady vydržím ještě hodinu tak mě začneš dravě líbat..." dodal.

,,A víš co si myslím já ?"

,,Ne..."

,,Že jesli hned nevypadneš tak ta flaška v tvém zadku doopravdy bude."

,,Když už jsme u té pravdy..."

,,Start za tři... dva... jedna... teď. Tady Orel, tady Orel, flaška letí do Brabcovi prdele, slyšíte mě, tady Orel."

,,Tak to je teda... děsivá ledová královna s ještě děsivějším hůmorem."

A jak to dopadlo, špatně přesvědčte se sami.

,,Hej... Já ale nechci být v tvé blízkosti." Neříkala Lily.

,,To máš blbý..."

,,A kam to vlastně jdeme ?"

,,Támhle."

,, Proč mě táhneš za záclonu "

,,Za tu flašku v prdeli."

,,Slepičí prdelko !"

,,Cože...?" Otočil se na Lily a pustil ji.

,,Vydličky a nože." A utekla.

Kamarádky, na život i na smrt. ♡☆ [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat