Miután megegyeztek a kislány nevében, Kirishima elkezdett keresgélni valamit. - Mit keresel? - lépett a fiú mellé Shiro. A sárkány fiú pár pillanat múlva mosolyogva nyújtott a lány felé egy ruhát. Majd mikor Shiro felöltözött, Kirishima bekötötte a sebeit. - Köszönöm.. - mondta halkan a kislány. Kirishima csak elmosolyodott, mire Shiro ajkaira is mosoly kúszott.
Nagyon kedvesnek találta a sárkányt. Dárdára hasonlító fogai van akinek vissza taszítóak lehettek, de Shiro máshogy gondolta. Szerinte ettől csak még barátságosabbnak tűnik a fiú. - Hol van az a szőke fiú aki kiabált? - kérdezte mosolyogva a lány. Kirishima elgondolkozott.
Mikor barátjának rossz a kedve, ami elég sűrűn van, akkor a hegyen lévő barlangba szokott húzódni. De akkor nem ajánlatos őt zavarni... - Katsuki.. Pihen. - mondta a vörös majd megfogta Shiro kezét és körbe vezette új lakóhelyén.Ami a falujukból maradt, az nem volt sok. Pár éve még tele volt a környék a sárkánytörzs tagjaival. A faluban mindenki boldog volt. Még a szőke fiú nevetését is néha lehetett hallani.
De aztán.. Jöttek a barbárok. És a sárkánytörzs tagjait egytől egyig megölték és felégették a falut. Csak Kirishima és Katsuki maradtak életben. Annak a bizonyos barlangnak köszönhetően.
Katsuki abban a barlangban talált rá a sárkány fiúra. Oda vonultak el gyermekként játszani.
És onnan nézték végig zokogva Katsuki szüleinek és az egész törzsnek a lemészárlását.Amint ezen gondolkozott Kirishima, egyszer azt vette észre hogy Shiro elkezd a barlang felé szaladni. A kislány már majdnem a bejáratnál volt, mikor Kirishima felvette a sárkány alakját és a csöppség után repült.
Óriási pikkelyes lábaival megragadta a lány ruháját és egy hirtelen mozdulattal a hátára tette, majd elkezdtek a hegyen túlra repülni.Shironak a lélegzete is elállt a látványtól.
A hegy másik oldalából egy vízesés jött ki, ami egy nagyobb tóban végződött. És a tó mellett tele volt kisebb mélyedésekkel amikben gőzölgően meleg víz volt.
A tó előtt egy óriási füves terülte volt ami telis tele volt különböző színű és fajtájú virágokkal.
Shiro elnézett a sárkány feje felett. Nagyon messze látott házakat. Nem gondolta, hogy ennyire messze vannak a várostól.Vissza fordultak és már hazafelé vették az irányt. A vörös állat enyhén hátra fordította a fejét hogy meggyőződjön arról, hogy a hátán utazó gyermek jól van.
Idő közben a lány elaludt a sárkány hátán.
Mikor vissza értek Kirishima a karjaiban tartotta a kislányt és úgy vitte el egy kunyhóhoz. Bement és ott találta Katsukit - Merre voltál? - morgott a fiú - Megmutattam Shironak a hegy túloldalát. Tetszett neki. - mosolygott barátjára a vörös hajú fiú. - Honnan kerülhetett ide? Hisz a város mérföldekre van innen.. - gondolkozott el a szőke. - Fogalmam sincs Katsuki. De rengeteg sérülése volt.. Az egyik szeme is megsérült. - suttogott a sárkány fiú, majd a kislány fejét az ölébe vette és elkezdte simogatni.
Egy idő után Kirishima is elálmosodott így őt is elnyomta az álom. Katsuki csak mosolygott egyet és kiment a kunyhóból - Hülye sárkány.. Gyerekre vágytál mi? Hát most megkaptad.
YOU ARE READING
Dragon King
FanfictionBakugou Katsuki. Egy önfejű, lobbanékony és határozott fiú. És a sárkánytörzs utolsó örököse. Ő és legjobb barátja Kirishima Eijirou, a sárkány alakváltó mondhatni nyugodt életet élnek. Addig a percig ameddig nem futnak össze egy hó fehér hajú kislá...