A két fiú csak nézte a kislányt, aki szárnyait próbálta használni, kevés sikerrel - Katsuki. Segítenem kell neki. - nyüszített a sárkány fiú a szőkének könyörögve - Nem kell. Te is így tanultad meg. Ő is meg fogja. - morgott Katsuki, de mikor a kislány már csak pár méterre volt a földtől, őt is elkapta egy furcsa és egyben nagyon rossz érzés- VÁLTOZZ ÁT! MOST! - ordított Eijirounak aki azonnal átváltozott és a szőkeséggel a hátán suhantak a fehér hajú csöppség felé. De amint felé értek, Shiro kitárta a szárnyait és elkezdett repülni - EZAZ! - kiáltott Katsuki és győzedelmes mosollyal figyelte ahogyan a lány körülöttük repked.
Mikor lement a nap, a csöppség elfáradt a sok repkedésben és a sárkány fiú be vitte a házba majd elaltatta. Eijirou lassan vissza ment a kint várakozó szőkéhez, aki már a frissen meggyújtott tűz előtt gubbasztott. A vörös leült barátja mellé - Látom Shiro ügyesen megtanította hogyan gyújts tüzet. - kuncogott a sárkány. Katsuki reakciója csak annyi volt, hogy megfogta a fiú fejét és magához húzta, szoros ölelésbe vonva a megszeppent sárkányt - Aggódtál érte.. - suttogott a sárkány fiú a másik vállán pihentetve a fejét - Tch.. Nem aggódtam. Csak nem akartam hogy a kelleténél tovább maradjon a nyakunkon az a kölyök. - morgott Katsuki és barátja fejét maga felé fordította, majd egy apró mosoly kíséretében az ölébe emelte a fiút - Most még jobban kötődsz hozzá mi? Hogy kiderült róla hogy sárkány. - morgott tovább a szőke és még szélesebben mosolygott, amitől Eijirou arcára is kiült egy óriási, boldog mosoly.
A szőke arcára vezette kezeit és óvatosan, félve a vissza utasítástól Katsuki ajkaira hajolt,aki azonnal viszonozta a vörös hajú ajkainak érintését - Menjünk aludni. Későre jár. Holnap el kell intéznem valamit. Gyere.. Hülye sárkány..
YOU ARE READING
Dragon King
FanfictionBakugou Katsuki. Egy önfejű, lobbanékony és határozott fiú. És a sárkánytörzs utolsó örököse. Ő és legjobb barátja Kirishima Eijirou, a sárkány alakváltó mondhatni nyugodt életet élnek. Addig a percig ameddig nem futnak össze egy hó fehér hajú kislá...