9.

927 103 3
                                    

Katsuki azonnal rohant le, hogy megnézze mi van a vörös hajúval és a kislánnyal.
Amint leért megpillantotta a fehér hajú lányt a víz felszínén ülve. Félig sárkányként - Mi. A. Faszom. - akadt ki. De mikor elkezdte keresni Kirishimát kétségbe esett. Sehol nem látta a sárkány fiút.

Majd egy szikla mellett megpillantotta a vörös hajkoronát. Eszméletlenül feküdt és a mellkasán lévő sebből meg a fejéből lassan szivárgott a vér.
Katsuki azonnal karjaiba kapta az eszméletlen fiút de előtte levette hátáról le vette köpenyét és Eijirou hátára terítette. Majd így indult vissza a kunyhójukhoz, nyomában a még mindig sárkány testrészekkel megáldott csöppséggel.
Mire vissza értek, Kirishima magához tért.
Katsuki azonnal letette az ágyra és bekötötte a fiú sebeit. - M.. Miért? Miért segítesz? - szipogott a vörös. - Mondjuk azért mert a barátom vagy? Vagy mert aggódok az idióta pofádért? - morgott a fiú miközben tovább kötötte a sebeket.

Kirishima oldalra fordította a fejét és ekkor tudatosult benne hogy a szőke átadta neki a köpenyét

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kirishima oldalra fordította a fejét és ekkor tudatosult benne hogy a szőke átadta neki a köpenyét. - K.. Katsu..ki.-suttogott Eijirou. Sosem adta oda senkinek ezt a köpenyt a szőke. Az a köpeny számára olyan volt mint egy korona. Ez jelezte, hogy milyen rangja volt a törzsben. Hogy ő lett volna a következő vezető... - Mi van? - morgott a fiú - A.. A köpenyed.. - dadogott Eijirou - Azért adtam oda hogy ne fázz meg te retardált sárkány. Meg mert fontos vagy nekem. - az utolsó mondatot alig hallhatóan mondta.
Erre a sárkány akaratlanul is elmosolyodott. Soha nem mondta neki Katsuki hogy fontos neki. Talán több esélye van a szőke hajú fiúnál mint gondolta?

Dragon King Where stories live. Discover now