0.4

330 31 1
                                    

Demi Lavato - Smoke and Mirrors

ikimizin hep oturup birer şarap içtiği salıncağımıza oturdum. saatlerce oturup bekledim işten dönmeni. ama sen dönmedin. o soğukta, saatlerce bekledim yine seni. gece karanlığını aydınlığına bırakmıştı ama sen hâlâ gelmedin. tüm uzuvlarım ağrıyordu. iki büklüm bir şekilde içeriye geçecekken başım döndü. bayılıvermişim oracıkta. ayıldığımda hastanedeydim.

karşı komşumuzun oğlu Yoongi bulmuş beni işe giderken. kucaklayıp hastaneye getirmiş. seni aramış ama işinin olduğunu gelemeyeceğini, benimle kalmasını söylemişsin. bu kadar mı değersizim gözünde artık.
hatırlar mısın, benimle kaç kere Yoongi'yi kıskandığın için kavga etmiştin? şimdi yanımda kalmasını istemişsin. bu kadar mı sevmiyorsun artık beni?

doktor geldi sonra ikimizin yanına.
sevgilim, hiç öğrenmemem gereken bir şeyi öğrendim. kalp rahatsızlığına yakalanmışım. tanrı biliyor ya, sensizlik kalbimi çok acıtıyor. tedavi olmamı söyledi, bazı ilaçlar verdi. kalp çarpıntılarım olurmuş falan filan.
sevgilim düşünebiliyor musun, seni görmezken, seni hissedemezken nasıl kalbim hızlı çarpsın?

tedavi olmayacağımı kesin bir dille reddettim. doktorda, Yoongi'de çok şaşırdı bu duruma. Yoongi o kadar ısrar etti ki tedavi olmam için ama hayır, sen yanımda yokken tedavi olsam neye yarar?

seni seviyorum, sen beni sevmesende.

i love u, but you don't love me. | vmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin