Bölüm 1

147 16 16
                                    

Kitabı okumaya  başladığınız tarihi yazmayı unutmayın. 😇

İYİ OKUMALAR. ❤️💜.







Bugün günlerden 13 Ekim. Tahmin edelim, bakalım bugün kimin doğum günü?

"Ahaaa buldum, buldum." Hıhıhı deyip sinsice sırıttım. Tabi ya bugün sevgili BTS üyelerinden Tombiş yanaklımın doğum günü.

"Jimiiiin aşkımmmm." deyip bağırarak yataktan fırladım ve karşımdaki duvarda asılı olan Jimin posterine dudaklarımı yapıştırdım.

"Meleğim iyiki doğdun. Nice yeni yaşları Beraber kutlamamız dileğiyle inşallah."

"Birden kapımın alacaklı gibi açıldığını duyunca dudaklarım Jimin'in dudaklarında kalakaldım.

"Aaayyy kızım ne deli gibi bağırıyorsun sabah sabah?"
Ayy şimdi sıçtım.

"Napıyorsun kızım sen? Bu hal nedir? Allah kahretmesin sen."

"Anne ımm... şey... Yaa anne sen neden geldin?"

"Bağırışlarını duydum geldim benim mal kızım"

"Ha demek korktun demi. Sen tecavüz edildiğimi mi sandın? Korkma anne bana kimse tecavüz edemez." Dedim kahkaha atarak.

"Demek öyle ha?" dedi annem ayağındaki siyah terlikleri çıkararak.

"Ya anne şaka yaptım. Hadi anneciğim o masum terlişliklerini geri yerine koy." dedim. Ne olur ne olmaz diye koşarak babamın yanına gittim.

"Babaaaa yetiş baba. Evde katil var. Öldürecek beni." dedim kahkaha atarak.

"Ne katil mi? Dayan kızım hemen geliyorum. Kuryarıcağım seni" dedi o da kahkaha atarak.

" Baba baba. Seri katil odamda şimdi buraya gelecek ve ikimizi öldürecek."

"Sakin ol kızım o bize bir şey yapmaz. Senin Kurt gibi bir baban. Paralar o katili" dedi. Birlikte kahkaha atarak.

"Demek buradasınız ha. Evet şimdi bana katil dediniz değil mi? Siz bit cezayı hak ettiniz."

"Ne ceza mı? Olamaz."

Sabah saat ya 8'dir ya da 9' dur. Aklıma Jimin geldi. Zaten aklımdan çıkmıyor ki zalımın oğlu. Karşı duvara bakınca doğum günü geldi aklıma. Jimin aşkım bekle beni.
Ha bu arada ben Asel Yılmaz. Soyismimden nefret ediyorum. Anasını satayım başka soyadı mı bulamadılar. Her neyse 18 yaşındayım. Üniversite öğrencisiyim.  53 kiloyum. 1.63 boyum var

*******

Şu anda ben anneme evde temizlik yapıyorum. Babam da bize öğle yemeğini hazırlıyor

"Jimin Jimin. Gel kurtar beni aşkım. Ben sana kavuşamadan bu temizlik hastası annem beni öldürecek. Romeo ve Juliet birbirine kavuştu bir ben sana kavuşamadım sevgilim."

"Kes kız zırvalamayı. Şimdi geldin de kurtarsın kız kılıklı sevdiğin."

"Baba annem sevdiğime kız kılıklı diyor. Yağğğ."

"Neriman bulaşma kızıma."

"O Şefket. Ne haliniz varsa onu görün."

"Tamam o zaman anne ben ne halim varsa onu görmeye gideyim." dedim kıskıs gülerek.

Tam temizlik bezini bırakıp gidecekken anne dedi yine diyeceğini.

"Kız gel buraya. Romeo'muş Juliet'miş Jimin'miş başlatma onlara. Bak bırakıp gidersen seni elimdem baban bile alamaz."

*****

Kore'de Bir MüslümanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin