Konu: KIZGINLIKKızabilirsiniz.....kendinize.birini üzdüğünüz zaman.eğer o kişi sizin için değerliyse kızarsınız ama.değer vermediğiniz kişi için neden kendinizi yıpratasınız ki?kim yıpratır.değer veren yıpratır işte.sevmediği biri için kendini yıpratır ama neden?.....neden yıpratır....kendine kızar peki?ya o sevmediğiniz....değer vermediğiniz insan sizin değer verdiğiniz....çok sevdiginiz insan için değeriyse.değer verdiğiniz insan üzülür.bu durumda da o üzülüyor diye siz de üzülürsünüz.kendinize kızarsınız.hatta o kadar kızarsınız ki intihar edecek duruma bile gelirsiniz.hazırlanısınız.....intihar etmek için.tam edeceksiniz....edemediniz.beceremediniz.birşey....biri yüzünden beceremediniz.korku vardır içinizde.kızgınlıkla korkunun birleşimi bir şey ama en çok korku ağır gelir.ölüm korkusu değil ama bu.ölümden çok farklı.....acı.acı var içinde.ona...değer verdiğiniz kişiyi görememe,sesini duyamama korkusu.işte sizi ölüme sürükleyen de o olur.......ölümden kurtaranda.ey insan oğlu!madem beni ölüme sürüklüyorsun bir daha neden kurtarıyorsun söyle!....neden?!.........bu sorunun cevabını hepimiz çok iyi biliyoruz ama.....söyleyemiyoruz.aklımız ermiyor....erdiremiyoruz.çünkü bize bir ders veriyor.bundan böyle benim değer verdiklerimi üzme diyor.peki biz ne yapıyoruz?......ders alıyoruz.onları üzmüyoruz.özelliklede onu....değer verdiğimiz insanı.kızmayız belki kendimize.....onları üzmeyince.kim kıskanmaz ki?....sevdiği şahısı.keşke derdik...... onun değer verdiği kişinin yerinde ben olsaydım!ama olmuyor işte.keşkelerle hayat yürümüyor! Sevdiğimiz bizim olmuyor! Hep başkasına ait oluyor.ölüyoruz yavaş yavaş.ondan daha da uzaklaştıkça....daha da az değer görülmeye başlanınca.acı çeke çeke ölüyoruz.kızıyoruz.ama bu sefer öyle böyle kızmıyoruz daha da beter kızıyoruz.neden sevdik onu?neden kendimize bizi sevmeyen bir şahıs için eziyet çektiriyoruz?kıyamıyoruz çünkü.ona kızmamıza rağmen seviyorduk onu.ölümüne seviyorduk.
******************
Bir bölüm sonu daha gorecekmisiz be!neyse yorum ve beyni bırakmayı unutmayın bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygularda Anlam
FanfictionAşk.... Acı.... Mutluluk... Hüzün.... Kızgınlık....ve bir çoğu daha.çok garip değilmi bunların hepsi.kızgınken seni kimse durduramiyor olabilir....ancak aşık olduğunuz adam size söyleyeceği 1 kelime veya harf ile sizi mutlu edebilir de.herşey karşın...