- Halljam hát így lesz?!- olyan könyörgöm nézet rám hogy végül csak bólintottam egyet.- Nem vagy néma, úgy hogy kérem a választ.
-Igen úgy lesz, vigyázni fogok rá. Csak az a kérdésem hogy hogyan vigyázzak rá amikor csak fél év van köztünk?- néztem rá egy kicsit értetlenül . Ebből persze rögtön levágta hogy fogalmam sincsen mire is mondtam igent.
- Akkor részletezem a húgod rá vette a Leot s a haverját hogy vigyék el magukkal, oda ahová bulizni járnak a 17. szülinapja alkalmából. S nem mondok igent ha te nem vagy ott hiszen néz rá... ha Leo lelép akkor kifogja őt megvédeni a sok hormonoktól túl fűtőt hím egyedektől????!!!!- Tudtam hogy anyám szemében én soha nem leszek olyan mint Beth soha nem fog úgy félteni, hát ez nagyon szomorú. Már nagyon várom hogy elkezdődjön az egyetemi évem. Sok mindent nem tudnak rólam(ahogy ti sem de ez majd szépen lassan kiderül) mint ahogy azt sem hogy elhagyom úgy mond ezt a családi házat. Kérdő tekintetükből rájöttem hogy még mindig a válaszomra várnak.
- Igen,vigyázni fogok rá. Mikor lesz ez a bizonyos bulizás?
- Most szombat este fél kilencre légy készen. Most légyszíves öltözzél fel egy kicsit normálisában, mondjuk belel halnál abba ha ruhát vagy szoknyát vennél fel magassarkúval?!!!!- s még van képe a ruha miatt is szekálni miután neki teszek szívességet,majd a markomba nyomott nemi pénzt s ott hagyott. Anyám nem szólt semmit sem és ő is kiment,a lánya után. Én meg se nézve a pénz összeget lecsaptam a konyha pultra majd elviharoztam otthonról, úgy hogy még meg sem reggeliztem s nem is csomagoltam magamnak semmit se. Szerencsére időben beértem sőt még pár perccel előbb is. Egész nap bent voltam mert az egyik lány váratlanul beteget jelentett így két műszakot csináltam egymás után. Egész nap nem sokat ettem.
Így mentek a napok, egyre jobb viszony alakult ki köztetem s az ott dolgozok között, s már felismertem a vissza térő vendégeket. Párszor kaptam ajánlatokat, persze mindent vissza utasítottam.Pénteken közöltem a főnökömmel hogy szombaton nem fogok tudni bejönni, meglepődött, közölte hogy azon a napon vannak a legtöbben, de azt mondta hogy nem gond. Csak akkor a vasárnapot oldjam meg , s én csak bólintottam. Délután beosontam a szobámba elővettem a dugipénzemet s elmentem vásárolni amúgy is már esedékes volt. Szerencsémre minden találtam amit akartam s nagyon jó áron mivel hogy ezek nem idei modellek voltak le voltak akciózva, persze szoknyát és magas sarkút direkt nem vettem. Nekem senki nem mondja meg hogyan kéne öltözködnöm. majd a szerzeményeimmel haza mentem s szépen mindent eltettem, s fáradtan dőltem be az ágyamba vacsora nélkül. ( mostanában egyre kevesebbet eszem valahogy rossz előérzet gyötört)
Reggel ismét korán kivettet az ágyam, így irány a szokásos futás, ma egy kicsit nehezebben ment mivel kevesebb kalóriát vittem be kevesebb volt az energia is. S nem hagyott nyugodni valami amit még magamnak sem tudtam megmagyarázni. Lassan oda értem a konditeremhez szerencsémre most nyitva volt, elkezdtem a szokásos feladatokat, majd oda jött hozzám egy régen látott barát.
- Hé Livi! Mizu veled? Már nagyon régen nem láttalak erre. Nahát még egy ölelést sem kapok?!- Abba hagytam a gyakorlatomat s oda bújtam hozzá. Őt egy cseppet sem zavart h le vagyok izzadva.
- Minden a legnagyobb rendben, van egy új munkahelyem. Nem olyan mint az előző, de a célnak megteszi....
- Mi történ a régi helyeddel? de ha munka kellet miért nem jöttél hozzám elintéztem volna neked itt egy munkát. Vagy miért nem használod az isten adta tehetségedet?! Még mindig üldöz a hálám tudod j...
- Na ebből elég!!!- vágtam közbe- Az más kérdés hogy téged kisegítettelek, de tudod jól hogy tisztességesen akarok mindent csinálni. Amint nagykorú lesz s megvannak a vizsgáim itt hagyom ezt a helyet s azokat a dokumentumokat amit vagy olyan kedves és örzől nekem megfogom semmisíteni. Most pedig Tom ne haragudj de folytatnám az edzést.- Azzal még egyszer meg öleltem s vissza mentem a feladatomhoz az ellipszisjáró géphez mert még nem végeztem az adagommal. Tom pedig ment s csinálta tovább a teendőit. Ha lenne eszem akkor járnék vele igazán helyes pasi barna haj mogyoró barna szem jó test, de én mindig tudtam hogy innen elakarok menni minél messzebbre. Egy időben próbálkozót, de észre vette hogy nem vagyok rá vevő. Mikor már majdnem két órája ott voltam haza mentem s rendbe szedtem magam. Szerencsére most mindenki békén hagyott így egészen estig minden rendben ment. Mivel vacsora befejeztekor közölte h segít készülődni.- Na arról szó sem lehet! Egyedül készülődöm. - azzal ott hagytam az asztaltársaságot. S bezárkóztam a fürdőbe gyors tus hajmosás mert az már rá fért szárazra töröltem, majd beviharoztam a szobámba. Enyhe füstös sminket tettem fel a szemhéjamra szájfény az ajkamra. Majd felvettem a farmeremet ami tökéletesen illeszkedett a hátsó részemhez. S hozzá egy szürke felsőt ami szépen mutatta dekoltázsomat egy enyhe parfüm, majd belebújtam a topánkába.A félszáraz hajamat meg felfogtam egy laza kontyba, fekete táskámba raktam a mobilt némi pénzt meg a személyimet. S 20:30 előtt lent voltam az ajtónál. Nem sokra rá megérkeztek a tesóim is.
YOU ARE READING
Maffia : Az Elrejtett Lány Gyermek /befejezett/
Romancemindig azt hittem hogy átlagos éltem lesz, de túl nagy titok kerül a felszínre. menekülni kéne, futni de hová is bújhat el az ember a maffia elől??? de menni fog, mer kell hogy sikerüljön... nem akarok kérdéseket feltenni, mert a válaszok sem érd...