Az őr mutatta az utat majd kopogót s egy gyere hangzott bentről. Az ajtót kinyitotta én meg bementem rajta. Mr Angelo és Mr. Delacruz engem nézet. S az ajtó bezáródott mögöttem rossz érzés fogott el. Nem az asztalnál ültek hanem az ajtótól balra volt egy szófa meg két fotel ami a szófával volt szemben. Az egyik fotelben Mr. Angelo ült a szófán Mr. Delacruz foglalt helyet. Az öltöny felső része vagy is a zakója már nem volt rajta és az inge is felül ki volt gombolva. A tekintete végig éreztem magamon.
- Kérem töltsön Livy. - Maris mind a kettőjüknek töltöttem,- Nahát cica a szexi cipő hol marad? Álmaiban szerepel😉😘
- Ha majd közli a kandúr mikor van a szülinapja, majd meglepem egy párral.
- Nem úgy gond....
- Tudom hogy gondolta, de valami jobb ha csak ábránd. - és megindultam kifelé.
- Livy nincsen valami mondandója Mr. Delacruz úr számára? - Megfordultam rájuk néztem, és ő éhes szemekkel nézett engem tovább.
- Nem tudom hogy mire gondol, hiszen nem küldtem el melegebb éghajlatra, nem beszéltem csúnyán sem. Az alkoholt pedig megérdemelte hiszen figyelmeztettem hogy ne hívjon cicának. További kellemes estét.- és távoztam az irodából, de még utánam szólt hogy mielőtt haza mennék térjek be újra az irodájába. Vissza menetem a helyemre, nem volt kedvem kint lenni a többi lánnyal nem akartam még jobban bajba keveredni, ha ez egyáltalán lehetséges még. Látszódott rajtam hogy feszült vagyok így a pultos csinált nekem egy koktélt majd oda tolta elém annyit mondott hozzá hogy nyugi a lehető leggyengébb a koktélom. Hálás voltam s gond nélkül megittam .
Mikor beléptem rögtön kiszúrtam Mr. Angelot a bar-pultnál egy gyönyörű lány társaságában. Akinek mint kiderült eléggé szeret vissza beszélni. De ami legfőképpen feltűnt az a tűz a szemében. S tudtam hogy kell nekem, éreztem hogy elemi erővel vonz,bár szerintem nem tudja pontosan kivel is kezdett. Bár nem sokára pontosan fogja tudni, kár hogy addigra már késő lesz. Ha bocsánatot kér az se menti meg tőlem.
- Akarod a szövetséget vagy sem, tudomássom szerint a családunk örülne neki ez az egyetlen egy amit kérek. Ha gondolod hívd fel a család fejét, szerintem nem fog neki hiányozni.
- Láttam nagyon,zavar hogy nem omlott a karjaidba mint a legtöbben.
- Nézd Alech már régen láttam ilyen tüzet egy nő szemében úgyhogy mindenféleképpen ő most kell nekem. Szeretné a családod a békét vagy sem?! Nem hiszem hogy túl nagy árat szabtam volna.- Tartottuk mind ketten a szemkontaktust.
- S a te apád tud erről? Ő mit fog szólni ehhez. Ő nem közülünk való,nem lehet a feleséged.
Hát itt aztán megszakítottam a kontaktust, mert megráztam a fejemet. Hogyan juthat ilyesmi az eszébe. Azért én is tudom a szabályainkat főleg a mostani időnkben.
YOU ARE READING
Maffia : Az Elrejtett Lány Gyermek /befejezett/
Romancemindig azt hittem hogy átlagos éltem lesz, de túl nagy titok kerül a felszínre. menekülni kéne, futni de hová is bújhat el az ember a maffia elől??? de menni fog, mer kell hogy sikerüljön... nem akarok kérdéseket feltenni, mert a válaszok sem érd...