Beth igazán jól néz ki, magassarkú van rajta gyönyörű lila ruha ami kiemelte bámulatosan szép alakját, a szoknya részen valamivel térdt fölött ért véget. Arcát pedig szolidan festette ki, úgy néz ki mintha egy angyal szált volna alá, hogy jobbá tegye a világot. Leo egyszerű farmerrel s fekete testhez illő pólóban le tudta az egészet.
-Livi miért nem tudod csak egyetlen egyszer megfogadni a tanácsomat. Bár meg kell hagyni nagyon csinos vagy s jól nézel ki.
- Köszönöm Beth, te mint mindig elkápráztató vagy. Akkor mi lenne ha indulnák?! Ha már..-de már nem tudtam befejezni a mondatomat mert dudálás szakítót félbe.
- Akkor indulhatunk is mert a haverom már meg is érkezett értünk.- mind a ketten megindulunk Leo után, s nagy meglepetésemre egy limuzin áll a házunk előtt. Egy srác száll ki, barna haj és szem, profilját a szemüvege tette markánssá nélküle el se tudnám képzelni, le pacsizik a haverjával az után hagyta hogy mi szálljunk be először. Szerencsére nem volt hosszú az út mind annyian iszák a pezsgőt, én inkább kihagytam, minden feléről beszélnek persze Beth beszélt a legtöbbet nem is igazén figyelem hogy miről, egyszer csak megérkezünk, a rossz érzésem csak még inkább növekedik amikor kiszállunk. Egy igazán exkluzív hellyel találom magam szembe innen körülbelül 10 perc a munkahelyem gyalog. A bátyám haverja simán bevisz minket, majd úgy ahogy anyám mondta rögtön felszívódtak. Tekintettem körbe pásztáza a termet, középen egy nagy tánctér de fellehet menni is egy lépcsőn, ahol erkélyről néztek lefelé az emberek a táncoló népséget, legbelül DJ. kevert a számokat minden féle megtalálható volt de inkább diszkó hatása volt s nagyon nagy volt természetesen a hangzavar. Oldalt pedig a bár rész volt ahol az italokat lehetett rendelni. Beth-el először táncolni megyünk, eléggé megkapó a kisugárzása, nem győzőm el üldözni a fiukat akik többet engednek meg maguknak, hol a piben lehet ilyenkor a kedves hon szeretett bátyám.Már minimum öt számot át táncoltunk ha nem többet így elrángatom a bár pult felé hogy végre pihenjünk egy kicsit, mikor éppen rendelnék egy helyes pasi meghívta a húgomat ő pedig természetesen igent mond, előbb mint ahogy én reagálhattam volna. Tehát nem volt mit tennem mint hogy résen legyek ne hogy valamit az italába keverjenek, én csak egy szimpla vizet kértek csodáltam hogy azt is adnak. Beth egy percre felém fordul- Kérlek ővele hagy szórakozzam egy kicsi. Kérlek, kérlek. Had menjek el vele táncolni.-nézet rám boci szemeivel megenyhültem bólintottam egyet, s ahogy megitták az italukat már mentek is a tánctérre.Szerencsére azért ő is tudta hogy nem lenne jó dolog hogyha szem elől tévesztjük egymást így nem mentek be a tömegbe.
Miért teszek meg nekik mindig mindent? miért keveredek midig ilyen helyzetbe miért nem tudok nemet mondani? mármint tudok mert nem tudom hogy hány srácot szereltem le már magamról is. Hol van már!! Így itt hagyni minket, remélem nincsen gondba.Egyszer csak megláttam azt a srácot aki elhozott minket. - Hol van?!-mentem oda s jól meglöktem. - válaszolj mát hol van!!- látszott már a srácon h nem igazán van már magánnál.
- Nyugalom szépségem. Minden rendben van-egy percre elvesztette az egyensúlyát.-most jelen pillanatban nyerő szériában van
- Hogy mi van??!!!! Te még is mi a francról beszélsz?! Leo nem tenne ilyet!- kiabáltam túl a zenét közben eszembe jutott hogy nem figyelek Beth-re gyorsan oda néztem de már nem volt ott. Basszus!!! ott hagyattam nem érdekeltek már a válaszok meg kell találnom őt, után meg együtt megkeressük Leot és lelépünk innen, de minél gyorsabban annál jobb. Észreveszem, de mielőtt oda érnék ismét eltűnik, mint egy macska egér játék már nagyon unom, mosdóban is voltam. Leültem a bárpultnál és figyeltem s figyeltem ezért már pénzt kéne kérnem. Egyszer csak észre veszem húgomat végre éppen táncol de innen nem néz ki valami jól mintha egy kicsit dülöngélne, nahát ott van a Leo s rengeteg nem szimpatikus alak azoknál fegyver van s elkezdik valamerre lökdösni őket.- A franc egye meg most még is mit kéne tennem. A kurva életbe az ígéretem!- mindenki furcsán néz rám azt hiszem ezt hangosan mondtam de nem számít felpattantam a székemről s szépen követtem őket. A francba hátra vitték őket, gondolj gondolj jaj de szeretem Micimackót. Szerencsémre meglátok egy üres üveget ,tettem magam, hogy részeg vagyok. Nagyon jól csinálom mert itt elég sok példa volt előttem. S pont úgy botlom meg hogy az őrnek el keljen kapnia, fátyolosan a szemébe nézek majd elmosolyodom s abban a pillanatba a fején töröm el az üveget s össze estünk. Szerencsémre elég sötét van ott így senki nem veszi észre ezt a mázlit, ki gabalyodok majd elveszem a pisztolyát s még bilincset is találok ott nem is egyet így össze bilincselem a jobb kezét a jobb lábával ezt a procedúrát meg ismétlem. Szépen lassan kinyitom az ajtót ami egy folyosóra vezet. - Nagyszerű most merre ?! Hát akkor mondjuk jobbra egyenesen előre.- de mire elindultam volna megint kinyílt az ajtó.
-Hát te ki a faszom vagy?! Az őr úgy látszik ki dőlt. Addig itt maradok én te meg vidd a piát új lány jobbra végig a folyóson - smár nézte volna meg az őrt de gyorsan leütöttem a tálcával amit az italt hozta, s behúztam a folyosóra s vissza tettem a tálcára a piát. - Bocsánat s nagyon köszönöm az útba igazítást- én se vagyok normális hiszen nincsen magánnál. Miközben menetem egyenesen előre rettegtem hogy mi lesz ha itt is össze futok valakivel de aztán kapcsoltam a tálcával a kezemben mindenki azt hiszi hogy itt dolgozom, szerencsére nem volt őr az ajtó előtt nagy levegő s kopogtattam.
-Gyere be!!! -Hallottam az erőteljes ismeretlen ember hangját.
ESTÁS LEYENDO
Maffia : Az Elrejtett Lány Gyermek /befejezett/
Romancemindig azt hittem hogy átlagos éltem lesz, de túl nagy titok kerül a felszínre. menekülni kéne, futni de hová is bújhat el az ember a maffia elől??? de menni fog, mer kell hogy sikerüljön... nem akarok kérdéseket feltenni, mert a válaszok sem érd...