ARTIK BEĞENMEYİ DE GEÇTİM YORUM YAPIN LÜTFENYolda giderken kamyon şoförü ile abim hakkında konuşuyorduk.
Abime haplarını vermeye çalışırken kolumdaki morlukları görmüş. Ne diyeceğimi cidden bilmiyordum.
Utanıyordum. Ama abimden değil. Kendimden. Belkide abim haklıydı öz annem ben doğduğum için bizi terk etmişti.
...
6 saatlik yolun sonunda yeni evimize gelmiştik. Eski eve kıyasla bu ev daha küçük ve şirindi.
Yanımızda satılık bir ev vardı. O evde 2 ay sonra Dahyun ile ailesinin yaşayacağı evdi.
Biz geldikten 10 dakika sonra hemen annem ve babam da gelmişlerdi. Onlar bizimle gelmedi çünkü buradaki küçük işlerini halletmeleri gerekiyormuş.
İlaç aldığı için abim anca 2-3 saate uyanırdı. Onu bu halde görünce sarılmak istiyorum ama olmayacağını da biliyorum.
1 saat sonra annem babam ben ve kamyoncu ile oturma odasını dizayne ettik. O sırada evin kapısı açıldı içeri abim girdi.
Mümkün olduğunca az göz teması kurmaya çalıştım. Korktuğumdan değil sadece onunla göz teması kurduğum zaman bana kızıp bağırıp çağırıyor. Artık onun benim yüzünden zarar görmesini istemiyorum. Bu yüzden de artık o ne isterse onu yapmaya karar verdim.
Abim geldikten sonra benim yanıma oturdu ve bana sarıldı?
Bana? Abim? Sarılmak? Bence rüyadayım.
Tokat atın birşey yapın Ben bu işe inanmıyordum.Ki sadece ben değil herkes şaşırmış. Annem ve babam 'Bu gerizekalı gene ne yapmaya çalışıyor' bakışı atıyorlardı.
Sonra daha sıkı sarıldı. Büyük ihtimalle ilacın etkisinde o uyanmadan abimin kolunu tuttum ve kenara attım. Sonra onu arkaya doğru yavaşça iterek koltuğa uyanmasını sağladım.
Bizde abim uyanmadan evi yerleştirmeye devam ettik. Yerleştirirken akşam olmuştu. 2 gün sonra ise okul vardı. Galiba bugün hiçbirimiz uyumuyacaktik.
Tam ben odamın eşyalarını odama taşıyacaktım ki abim uyanmış ve koliyi aldıktan sonra ayağıma bir çelmet attı.
Şaşırdık mı? Ben şaşırmadım hiç bozuntuya vermeden koliyi aldım ve odama çıkardım.
Dizim hafif morarmıştı. Sıkıntı etmedim ve kolinin içindekileri odama yerleştirmeye başladım.
Uzun bir süre sonra ev tamamen düzenlendi ve artık yaşanacak tatlı aile evi oldu ( Hiçbir zaman aile olamayacaksınız)
Abim ise hala odasını düzenliyordu. Biraz onu izledim bir anda beni fark etti ve ben ise o sırada koşarak mutfağa iniyordum.
Annem akşam yemeğini hazırlıyordu. Hicbirşey demeden ona yardım ettim. O ise bana 'Başına saksı mi düştü' bakışı atıyordu. Genelde yemek işine yardım etmezdim çünkü yemek yapmayı sevmiyordum.
Ardından abim geldi bana kısa süre bakış attı babamın yanına oturdu ve TV izlemeye başladılar.
Sonra yemeği tabaklara koyup masaya yerleştirdik. Annem, abim ve babamı çağırdı ikisi de sofraya oturdu.
Yemeğe başladık yorulduğum halde tabağıma çok az yemek almıştım. Abim ise hicbirşey yapmadığı halde ayı gibi yemek yiyordu.
Tavuk yediğimiz için abim kemiklerini benim tabağıma atıyordu. Babam ise bunu gördü. Ve elini masaya vurdu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mercy ~ Rosékook
ActionCheayoung bekliyordu. Belki birisi gelip onu bu çukurdan çıkarır diye. Kendisine atılan ağır iftiradan sonra ona sevgilisi bile inanmamış okulda adı "sürtük" olarak çıkmıştı Peki bundan sonra Cheayoung yaşayabilecek mi ? Dayanabilecek mi ?