Klasik bir okul gününde değildim bu sefer. Hayatımda ilk defa abim ile uyumuş ve beraber aynı küçük bir çocuk gibi el ele tutuşup okula gelmiştik.
Var ya kesin bu işin içinde birşey var herşey bu kadar mükemmel olamaz kesin bugün bir bok olacaktı.
Kantinde boş boş oturup gelen geçenleri Lisa ile izliyorduk. Tabi o kızların kıyafetlerini cekistiriyordu.
Lisa : Suna bak ya o güzelim eteğin altına o mu giyilir ? Değil mi Chea ?
Cheayoung : Olabilir Lalisa belki o böyle seviyor.
Lisa : Yok biz sana bir gün bu işleri anlatmamız gerekecek.
Onu başımı aşağı yukarı sallayarak onayladım. O ise sadece gözlerini devirdi. Ardından Jisoo geldi. Ama gelmez olaydı.
Jisoo : Şu Namjoon'un un kafasının üstüne tükürücem bir gün ha
Lisa : Gene ne yapmış olabilir. Annenden kalan hediyeni mi kırdı yoksa abinin aldığı kıyafetleri mi yırttı.
Jisoo : Sinirliyim Lalisa karışma bana.
Arkadan Namjoon geldi ve Jisoo'nun yanına oturdu.
Namjoon : Bilerek yapmadığımı biliyorsun değil mi ?
Jisoo : Hayır tamam bir kere yaptın birşey demedim ikincisinde de birşey demedim ama bu olaydan sonra kaçıncı sakarlığın olduğunu saymayı bıraktım ben
Lalisa : Uff sizin tribinizi çekemem ben şimdi gidin uzakta yiyin birbirinizi
Arkadan bir üye daha geldi.
Hoseok : Sen yine iyisin Jisoo biz bununla onca yıl nasıl uğraştık bir de onu düşün
Jisoo : Banane ya o zamanlardan ben şimdiki zaman ile ilgileniyorum.
Cheayoung : Ben gidiyim
Dedim ve arada sivismaya çalıştım. Sebebi Jeon' du tabiki. Ama canım Lalisa buna izin vermedi. Ve kulağıma fısıldadı. " Bana bak herkesin zaten sevgilisi var ben sap kaldım sen gidersem ben bunların arasında kafayı yerim gitme sakın " dedi.
Bakışlarımı kapının orada beni bekleyen Jungkook'a çevirdiğimde Lalisa'ya ölümcül bakışlar atıyordu.
Lisa'da aynı şekilde ona.Ama sonuç olarak Lisa kazandı neden mi ? Arkadan canım abicim gelip sen benim kardeşimi mi kesiyorsun diye Jungkook kafasına vurup onu azarladigi için.
Sonra abimin sevgilisi Hoseok gelip onları ayıran kadar. Hoseok abimi sakinleştirmeye çalışırken Jeon elimden çekip beni revire götürmüştü. Tabi bütün okulun önünde.
......................................................................Birşey sorucam aşağıya yazdığım shipler den rahatsız olduğunuz var mı ?
Varsa yanına yazın.Sope?
Rosekook (!)
Dahmin (Jimin + Dahyun )
Taennie
Namsoo
Yanına yazın lütfen
Sınır
2 vote
20 yorum
9 görüntülenme
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mercy ~ Rosékook
ActionCheayoung bekliyordu. Belki birisi gelip onu bu çukurdan çıkarır diye. Kendisine atılan ağır iftiradan sonra ona sevgilisi bile inanmamış okulda adı "sürtük" olarak çıkmıştı Peki bundan sonra Cheayoung yaşayabilecek mi ? Dayanabilecek mi ?