1.0

176 13 1
                                    

Jungkook

Gözüme gelen güneş ışığı ile araladım güne gözlerimi. Aynı zamanda yanımda küçük bir beden ile.
Eminim ki çoğu kişi benim Cheayoung'u sevmediğimi onu kullandığımı düşünüyor. Ama bu yalan...
Onu canımdan çok seviyorum

( Peki Chea'nin ölüm sebebinin sen olması )
...
Bir süre Cheayoung'a baktım. Melekler gibi uyuyordu ki bir anda yüzünü buluşturmaya başladı. Yattığım yerden diklesttim. Daha dikkatli izlemeye başladım.

Bir sorunu vardı belki birden fazla ama bana soylememesi canımı yakıyordu. Sorunu kendi çözmeye çalışıyordu sanırsam. O sorunu bulucam zaten bunun için birçok şey yaptım. Sorun büyük ihtimalle abisi Min Yoongi.

Sesler yüzünden düşüncelerim yarıda kaldı. Ses Cheayoung'tan geliyordu. Ağlıyordu hem de hıçkırarak. Bir yandan da kendi kendine sayıklıyordu
' Gitme yanımdan ne olursun '
Kim gitti Cheayoung yanından annen baban abin herkes yanında.

Son dediği şey ile sıçrayarak yataktan kalktı. Nefes almakta zorlanıyordu.
Omzundan tutup bana sarılmasını sağladım.

Ellerim çıplak sırtını sivazlarken beni kendinden uzaklaştırıp konuşmaya başladı. " Sende beni birakma ne olursun "
' Asla Cheayoung söz veriyorum... Ne gördün rüyanda '

" Boşver. Önemli bir konu değil " dedikten sonra gözleri kendi vücudunda gezdi. Gözlerime baktığında hafif bir pişmanlık vardı.
Ne bekliyorduk ki tanışalı neredeyse 1 ay oldu.

' Pişman mısın Cheayoung ? ' dedim. Tedirgin ve korkak şekilde çıkan sesim ile.

O da beni bırakıp gider miydi sonsuzluğa yoksa hep benimle burada mu sonusuzlasirdi.

" Hayır pişman değilim ama... "
'Ama.. ama ne Chea'
" Fazla erkendi. Ve abim... Ne der veya annem ve babam.. "
Haklıydı. Yoongi her ne kadar masum bir yüz ifadesine sahip olsa da neredeyse bir sinir hastasiydi.

' Merak etme ben hallederim.' dedim. Gözlerine bakarak. Kafasını aşağıya eğdi ve aşağı yukarı sallayarak onayladı. Sonra kafasını kaldırıp bana kocaman gözlerini açarak konuştu.

" Saat kaç? Kesin merak ettiler beni? Babam kesecek beni? Ne cevap vereceğim onlara ? "

' Sakin ol güzelim. Jennie'ye haber verdim. Abini aradı dedi ki Cheayoung bizde kalıyor merak etme'

Elini kalbinin üstüne koyarak büyük bir nefes çekti ciğerlerine.

Yaklaştım minik bedenine sarıldım sıkıca. Ama bilmiyordum ki bu bizim son sarilmalarimizdan biri idi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mercy  ~ RosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin