0.6

247 20 2
                                    

2017 ( JUNGKOOK )

Duvara bakarak düşünüyordu Jungkook kimin  sevgilisini bu denli dövdüğünü.

Bir kız mı ? Yoksa ailesi mi ?
Yaralarını saklamak için ona bile sarılıyordu LANA... sanki imkanı olsa şimdi bırakacak gibiydi kız.

Son bir çare vardı Jungkook'a göre
Ya Lana Jungkook'a herşeyi söyleyecek ya da Lana'nin en çok korktuğu şey olan ailesi ile görüşecekti.

Okulun zili çaldığında Jungkook'un yüzüne bile bakmadan geçip giden sözde sevgilisi olan Lana'yi takip etmeye başladı.

Okuldan çıktıktan sonra zaman kaybetmeden son günlerde fazla kullandığı siyah kapşonluyu kafasına geçirdi. Tanımamak istiyordu kız her ne kadar belli etmek istemesede titriyordu Lana.

Evine doğru son adımlarını attığında Jungkook bir yere saklandı. Büyük bedenine göre orası fazla küçüktü ama o umursamadı ve sevgilisine bakmaya devam etti. Kız evine girdiğinde genç adam da Lana'nin evine girmek için kullandığı yerden geçti. Burası genelde Lana'nin ailesi ile göz göze gelmemek için kullandığı yerdi.

O geçit direk olarak oturma odasındaki küçük odaya açılıyordu fakat onlar burayı kiler olarak kullanmayı seçmiş ve ışıkları yoktu bu yüzden belli Jungkook'u görmeyeceklerdi.

Şu an sadece karşısında ayaklarını önündeki sehpaya uzatmış TV ye bakan Lana'nin abisi vardı. Jungkook'a göre fazlasıyla büyüktü beden olarak ama yaş olarak ise sadece 1 yaş olmasına rağmen az da olsa  korkmuyor değildi.

Uzun bir süre geçmesine rağmen  ortada Lana'ya dahil hiçbir yaşam belirtisi yoktu ki abisi bağırana kadar.

Lana abisi bağırdığı zaman koşar adımlar ile oturma odasına geldi. Onun koltuğa oturmasını beklerken o ayakta duruyordu.

Abisi ayağa kalktı ve kıza büyük bir tokat attı. Jungkook daha olayın şokunu kaldıramaz iken adam ellerini masum kızım saçlarına dolayıp çekmeye başladı.

" NEDEN GEÇ GELDİN YOKSA GENE O JUNGKOOK DENİLEN VELET İLE Mİ KONUŞUYORSUN "  Kız cevap bile vermiyor sanki herzaman olan seylermis gibi davranıyordu belki de öyleydi.

" AAAA PARDON BELKİ DE KONUŞMAKTAN ÖTE OLMUŞSUNDUR. NE DE OLSA ESKİ SEVGİLİLERİN İLE NEDEN SEVGİLİ OLDUĞUNU BİLİYORUZ DEĞİL Mİ? "

Ne demek istiyordu ? Eski sevgilileri ile neden sevgili olmuştu Lana? Yoksa onu kullanıyor muydu ? Ama her fırsatta onu çok sevdiğini söyleyip duruyordu ? Belki de o da yalandı?

" SÖYLEMEMİ İSTER MİSİN?  PARAYA İHTİYAÇ DUYDUĞUMUZ ZAMANDA KAÇ TANE ERKEK İLE SEVGİLİ OLUP ONLAR İLE YATTIĞINI HATTA BAZILARINI ALDATTIĞINI. SENCE BUNLARI JK DUYSA NE OLUR LANA!"

Şu an şok geçiriyordu. Sevgisi yalan mıydı yani. Kilerden çıkıp herşeyin hesabını sormak istiyordu ama yapamıyordu. Gerçekler ile yüzleşmek istemiyordu.

Ardından Lana anı bir hareket yaparak abisini koltuğa itti ve konuşmaya başladı

" BANA İSTEDİĞİNİ YAP ABİ AMA JUNGKOOK'A ÖYLE BİRŞEY YAPMAYACAĞIMI HERKESTEN İYİ SEN BİLİYORSUN "

" AYRICA O SÖZDE SEVGİLİLERİ İSE SEN BANA ZORLA AYARLADIN HEPSİ SENİN KUMAR BORCUN YÜZÜNDENDİ SENİN YÜZÜNDEN OLDU BUNLAR BİRDE BENİ Mİ SUÇLUYORSUN "
" YETER ARTIK ABİ ARTIK SUSMUYUCAM HEPSİNİN HESABINI VİCDAN AZABI İLE ÇEKECEKSİN "

İçi az da olsa rahatlamıştı. Ama son dediklerinden sonra içine aynı korku yeniden sarmıştı.

Abisinin kalkıp kilere geldiğini görünce eve girdiği geçitten geri çıktı. Gitmek istemiyordu Lana'ya sarılıp herşeyin geçeceğini söylemek istiyordu. Ama eve gitmek zorundaydı.

O gün boyunca gözüne bir gram bile uyku girmemişti. Sabah olup her ne olursa olsun Lana ile konuşacaktı ama işler planladığı gibi gitmedi

Okul saati yaklaştığında kahvaltı bile yapmadan koşar adımlar ile okula gitti ama herkes bir alana toplanmış kendi aralarında konuşuyordu.

Konuşmalarına kulak misafiri olduğunda Lana'nin öldüğüne dair konuşuyorlardı. Alana Jungkook girdiğinde ise bütün gözler ona toplandı.

Karşısında Lana'nin abisi ağlayarak herşeyin kendi suçu olduğunu intihar nedeninin olduğunu bağırarak söylüyordu.  Gözü Jungkook'u bulduğunda ise ona yaklaştı ve konuşmaya başladı

" herşey benim yüzünden eğer ona bu kadar kötü davranmasaydim hala yaşıyor olacaktı. Lütfen affet beni... "

Diyebildi sadece kelimeler kifayetsiz kalıyordu. Lana daha çok küçük olmasına rağmen kendi canına kıymış ait olmadığı yer olan toprağa girmişti.

Ama en önemlisi Jungkook'u yalnız bırakmıştı. Herşeye rağmen yanında olacağına söz vermişti. Ama o şuan ona en çok ihtiyaç olduğu zamanda yanında değildi. Ona kızgındi amaa hala seviyordu
.....
O günden sonra Jungkook tamamıyla değişti. Şiddet gören her kızın yanında durdu onlar da zarar görmesin diye. Eskiden çok saftı herşey toz pembe sanardi ama hayat ona bunun zannettiğinin tam aksi olduğunu çok ağır bir şekilde anlatmış hayat enerjisini elinden almıştı.

ESKİDEN YÜZÜNDEN GÜLÜCÜK DÜŞMEYEN JUNGKOOK'UN ŞİMDİ SADECE GÖZYAŞLARI DÖKÜLÜYORDU.

ESKİDEN YÜZÜNDEN GÜLÜCÜK DÜŞMEYEN JUNGKOOK'UN ŞİMDİ SADECE GÖZYAŞLARI DÖKÜLÜYORDU

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mercy  ~ RosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin