1 . Bölüm

103 3 0
                                    

Telefonumun zil sesi ile uyandım. Birkaç dakika anlamsızca tavanı izledikten sonra yatakta oturur pozisyona geçtim ve gözlerimi ovuşturdum.Yataktan kalkıp hemen banyoya girdim ve 15 dakikalık bir banyo yaptım. Banyodan çıktıktan sonra belime kadar uzanan saçlarımı kuruttum ve zorlukla taradım.Dolabımın karşısına geçtim ve beyaz sortumu ve salaş bir tshortumu aldıktan sonra üstümü giyindim . Bugün eğitimim için yurt dışına çıkacaktım.Hemen dolabımın üstündeki bavulu almak icin parmak uclarimda yükseldim ve bavulu aşağıya doğru çektim. Yere düştüğünde hemen dolabimdaki kıyafetlerimi içine doldurdum.Zar zor kapanan bavulumu sonunda kapattıktan sonra zorla aşağıya indirdim.Annemler daha uyanmamıştı.Onlara kahvaltı yapmayı düşündüm. Omlete hiç benzemeyen omleti masaya koyduktan sonra,buzdolabından birkaç şey daha çıkarttım ve annemler uyanana kadar internette takılmaya karar verdim.Leptopu aldım ve açtığım sırada internetin kapalı olduğunu hatırladım. Interneti acmak için abimin odasına çıktım ve parmak uçlarımda odasına girdim.Cıkacağım sırada abim "Odamda ne yapıyorsun? " diye sorduğunda "Interneti açtım abi.Haa bu arada,kahvaltı hazırladım kalk artık" dediğimde şaşırmış gibi yaparak "İnanmıyorum Deniz.Sen az önce kahvaltı hazırladım mı dedin?" diye sorduğunda gözlerimi devirdim ve odasından çıktım. Bu seferde annemlerin odasına doğru yürüdüm. Uyuyorlardı.Birden "Aneagg babeagg kalkın." diye bağırdığımda ikiside kalktı. "Ne bağırıyorsun kızım?" diye sordu annem.Bu sırada babam yanındaki çekmeceden bir kutu çıkardı ve bana verdi."Al bakalım cadı. " dedi gülümseyerek. Bende ilk defa hediye görüyormuş gibi parcalayarak paketi açtım. Oha Oha Oha!! "Yeni telefon iyi bir hediye diye düşündük." dediler ve ikisininde boynuna sarıldım."İşte dünyanın en iyi anne ve babası" dedim siritarak.
- -
30 dakika sonra kahvaltımızı etmiştik.Ve şimdi de annem abim ve babam ile havaalanına gidiyorduk."Baba ben orada kiminle kalacağım?" diye sorduğumda "Benim bir iş arkadaşım var.Onlarda kalacaksın kızım. " dedi bir yandan arabayi kullanırken. Havaalanına geldiğimizde arabadan indik ve beklemeye başladık.Hala inanamiyordum okuluma Izmir'de devam edecektim.
Ucak vakti geldiğinde  annem ile vedalasmaya basladim. ''Kızım sakın sana birisi çikolata verirse alma:
" dediğinde gülümseyerek yanaklarını sıktım ve "Tamam anne" dedim ve babama döndüm. "Gorusuruz baba" Dedikten sonra boynuna sarıldım. "Abee" dedikten sonra abimede sarıldım.  "Bana bak Deniz orada sana sarkan olursa direk beni arıyorsun. Tamam mı? " "Tamam abii" dedim ve uçağa girdim.Cam kenarı.Hmm..
Bugün şanslı gunumdeydim sanırım.  Iki yanımda boştu.Bende yayılarak koltuğuma oturdum ve kulakligimi taktım.
Sonunda uçak seyehati bitmişti. Uçaktan indim ve etrafa bakinmaya başladım. Neredeydiler?Sonunda bana kolları kopacakmış gibi el sallayan bir çift gördüm. Hemen onun yanlarına gittim."Hoşgeldin Deniz." dedi kadin sevecen bir şekilde. "Hosbuldum ." dedim ve arabalarına doğru yürüdük. Son model bir arabanin onunde durduğumuz da "Binsene Deniz" dedi kadın. Bende arka kapıyı açtım ve oturdum. Kafami sola çevirdiğimde benim yaşlarımda bir çocuk telefonuyla ilgileniyordu. "Hep bir kızım olmasını istemisimdir.Senin odanı çoktan tasarladım Deniz.Bu arada bu bizim oğlumuz Berk." dedi kadın dikiz aynasından bana bakarak.Ben kafamı çocuğa çevirdiğimde o da bana baktı ve elindeki telefon titreyince telefona döndü ve bir şeyler yazdı. Tipik liseli. "Berk bu da babanin is arkadasinin kizi Deniz.Artik bizde kalacak." dediğinde çocuk sessizce homurdandı.
- -
Evleri cok güzeldi. Benim odam üst katta Berk'in odasının karşısındaydı.Odam beyazlar icindeydi.Arda dekorlarda dikkat çekici duruyordu.Hemen eşyalarımı yerleştirdim ve 1 duvar boyunda olan pencerenin karşısındaki pufa oturdum ve kitabımı okumaya başladım.

Multıde Denız var.

YENI HAYATIM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin