Birinin beni dürtmesiyle uyandım
"Tamam anne,5 dakika daha."Sınıftan gülme sesleri geliyordu.Oha oha oha.İşte şimdi s*çtık arkadaşlar.
"Kızım evde değilsin okuldasın. "
"Bidaha olmasın. "
Zil çaldığında okul kantinine gittim.Çizi ve kola vazgeçilmezlerim.Hemen bir masaya oturup yemeye başladım.Sonra yanıma Güneş ,Bade ve Can geldi.İki dakika sonra müdürün duyurusu geldi."Çocuklar her yıl yaptığımız gibi birici dönem partisi yapıcaksınız.Partiye gidicek olanlar sınıf öğretmeninden biletleri alabilirler. "
Bade tiz bir sesle çığlık attı "Bu partiye gitmeliyiz."
"Her sene gittim.Bu senede giderim.."
"Ben gelmem heraldee.Kimseyi tanimiyorum" dedim.
"Saçmalama Deniz bizi tanıyosun yetmez mi? "
En sonunda kabul ettim.Parti iyi bir fikir olabilirdi.Okuldan sonra Bade ve Güneş'le parti için elbise bakmaya gidicektik.
Sonunda dersler bitti.Tanrım yorgunluktan ölüyorum.Koridorun sonunda Berk yanıma geldi."Benimle mi geleceksin,yoksa arkadaslarinla mı uyuyan prenses?"ters ters baktıktan sonra cevap verdim."Arkadaslarimla. Ve bana prenses deme prenseslerden nefret ederim. "
"Tamam prenses."
Bak hala diyo ya.Şeytan diyo çak ağzının ortasına.Tamam sakinim.Bade ve Güneş okulun kapısında bekliyordu.Yanlarına geldiğimde Bade ve Güneş koluma girdi."Ilk önce butiklere gidelim.Sonra moda evlerine gireriz. En sonunda beyaz dantelli bir elbise beyendim.Güneş de bordo renginde strablez bir elbise beyendi.Bade ise özel diktireceğini söyledi.Kadının elinden poşetleri alıp mağazadan çıktık.Yarın ayakkabı ve çanta bakmaya çıkacaktık.Eve geldiğimde poşetteki elbisemi üstüme geçirip kendime baktım.Partiye üç gün kalmıştı.Elbiseyi askıya asıp dolabın kapağını kapattım.Partide çok güzel görünecektim. Telefonun zil sesiyle uyandım.Hemen kot şortumu ve siyah atletimsi tişörtümü üstüme geçirdim.Belime kırmızı kareli gömeliyimi bağlayıp ve diz üstü çoraplarımı giyip evden çıktım.Bade Güneş'le beni kahvaltıya çağırmıştı.Evlerine geldiğimde kapıyı açık bırakmışlardı.Artık karşılamıyorlarda.İçeri girdiğimde kapıya doğru koşturan bir Bade'yle karşılaştım.
" Hoşgeldin "
" Hosbuldum "
" Hadi gel pancake hazırladım. "
" Pancakeeeeeee!"
"Bağırma lan kulağımın dibinde"
" Tamam tamam bağırmıyorum sen pancakelerimi ver banaa"
Mutfağa girdiğimde sızmış olan bir Güneş'le karşılaştım.Kulağına eyilip"Güneeeeeeş"diye bağırdım.Kız öyle bi kalktı ki korktum."Kim o kim ki o belediye kapatsın onu"
"Hop sakin ol şampiyon. "
" Aynısını sana yapmazsam ne olıyım."
" Pki."
Bade herkezin tabağına dört tane pancake koydu.Kremşanti de yapmış kankam.Hemen bıçağı alıp pancakelerin üzerine kremşanti sürdüm.Sonra çilek reçelini üzerine sürdüm .En son olarak dilimlenmiş meyveleri koyup yemeye başladım. Yemegimizi yedikten sonra Bade ve Güneş ile okula doğru yürüdük. Okula giderken partide neler yapacağımızı konuşuyorduk. Partiye 2 gün kalmıştı.Okula geldiğimizde Bade ile ayrıldık ve Güneş ile sınıfımıza çıktık. Ben hemen Rüzgar'ın yanındaki yerime yerleştim.Berk'in yerine baktığımda yerinde yoktu.
- -
Okul sonunda bitmişti. Berk yine okulu asmıştı.Bende eve otobüs ile gitmek zorundaydım.Kizlarla vedalaşıp bahçeden çıkacaktım ki Rüzgar bana seslendi."Istersen seni bugün ben bırakayım.?" gülümseyerek. Bende yorgun olduğum için kabul ettim.Arabanın kapısını bana açtıktan sonra iceriye bindim.O da kendi kapısını açtı ve arabaya bindi.Bana hiç kimse arabanın kapısını açmamıstı.Bırak araba kapısını kitabımı bile bana açan olmamıştı. "Ne oldu?Daldın?: Dedi.Ona bakıp "Hiç."Dedim.
Sonunda eve geldiğimizde "Teşekkür ederim." gülümseyerek. "Onemli değil" dedikten sonra arabadan çıkacaktım ki "Deniz"dediginde kapıyı geri kapattım ve "Efendim. dedim "Şey..Parti varya?" "Evet".dedim."Acaba benimle partiye gelebilir misin?" dediginde şaşırmıştım."Biraz düşünmeliyim."Dedim kaçamak bir cevap vererek."Im.Pekala.Görüşürüz" dediginde " Görüşürüz dedim ve arabadan indim.Eve geldiğimde tam kapıyı açacaktım ki kapıyı başka birisi açtı. "O kimdi ve onunla ne konuşuyordun?"Dedi Berk sinirle."Bundan sanane? " Dedigimde "O kimdi?"dedi yeniden sert bir şekilde. "Seni ilgilendirmez.Tamam mı?"
"Tamam değil.Şimdi onun kim olduğunu söyleyecek misin?" çok direnebilirdim ama daha fazla uzatmak istemedim"Rüzgar'dı!Oldu mu!"Kapıdan geri çekildi ben içeri gelince Berk kapayı sert bi şekilde kapattı.Onane ki benim hayatımdan.Bu düşüncelerle birlikte yukarı çıktım.Duş aldıktan sonra üstümü giyindim.Bade ve Güneş'le ayakkabı almaya gidicektik ben konvers bile giyip gidebilirdim ama Bade beni hayatta kabul etmezdi.Lale Moda Evi'nin önünde Güneş ve Bade ile karşılaştım.Hep benden erken geliyorlardı.İçeriye girdik.Bade'nin elbisesini aldıktan sonra ayakkabıcılara uğradık.Çoğu ayakkabıcıda çanta da satıyorlardı.En sonunda önü açık ve bilekten bağlamalı bir ayakkabı ve beyaz bir el çantası aldım.Bade internetten dün sipariş etmiş.Güneş ise önü bağcıklı siyah bir topuklu ayakkabı almıstı.Eve geldiğimizde Serpil abla beni akşam yemeğine çağırmıştı.Ona arkadaşlarımla yediğimi söyledim ve odaya çıktım.Telefon rehberimde sonunda aradığım numarayı bulmuştum.
"Alo."
"Rüzgar ben Deniz. "
" Biliyorum numaran bende kayıtlı."
" Şey ben düşündüm partiye seninle gelmeyi isterim. "
"Çok güzel bir haber.Yarın okulda konuşuruz."
"Peki görüşürüz. "
"Görüşürüz. "
Yatağa uzanıp dinlendim.Yavaş yaşav uyuklamaya başladım.
Multıde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENI HAYATIM.
Dla nastolatkówMerhabaa.Bu kitabi bir arkadaşimla yaziyorum.Hikayenin konusu soyle bisey:Kizin biri var.Kiz liseyi okumak için ailesinden ayri bir sehire gidiyo.Orada babasinin is arkadasiyla kaliyo.Devaminida okuyun ogrenin :D