4 . Bölüm

59 1 1
                                    

Sabah kalktığımda kendimi yatağın yarısında yatar şekildeydim.Akşam uyumadan önce düşündüklerim aklıma geldi ve bir an  titredim.Hemen yataktan kalktim ve elimi yüzümü yıkadım.Her zamanki gibi dolabimi açtım ve siyah kısa sortumu üstünde siyah atlet ve onun ustunede yarım bir bluz giydim.Ayaklarimada converselerimi geçirdikten sonra çantamı hazırladım. Gözüme kalem çektim ve bu sefer de kirazlı parlatıcımdan sürdüm.Saçlarımı taradıktan sonra düzleştirdim.Saçıma siyah bir kurdele taktıktan sonra çantam ile birlikte aşağıya indim.Berk yayılarak koltuğa oturmuş televizyon izliyordu."Günaydın" dedigimde o da soguk bir şekilde Günaydın dedi.Ben de onu boşverip Serpil ablanın yanına gittim.Kahvaltiyi hazırlıyordu."Günaydın.Bugün erkencisin. dedi."Evet vira öyle oldu."dedim dudağımı dişledim.5  dakika sonra kahvaltı hazırdı.Herkes sakin bir şekilde yemeğini yerken birden dilimi ısırdım."Dilimi ısıdım"dedim peltek bir şekilde.Berk gözlerini devirdi."Yavaş yeseydin"dediğinde Serpil Abla onu uyardı. Ona gözlerimi devirip yemeğe devam ettim.Hiç kimse benim yemek yememe bişey diyemez."Ben çıkıyorum Serpil Abla" dediğimde Berk bana doğru döndü. Ona kısa bir bakış attıktan sonra."Bir arkadaşımla buluşup oradan da okula gideceğim."

"Peki,öyle olsun. "

Bade'lerin evine geldiğimde artık alışmış olduğumu anladım.Artık akciğerim iflas etmiyodu .

"Hoşgeldin"

"Hosbuldum"

"Kahvaltı ettin mi?"

"Evet:

Sonra Bade'nin odasına girdik onun hazırlanmasını bekledim.Sonra arkadaş grubu hakkında sorular sordum.Okula yürüyerek gelmiştik.Zamanımız vardı ve yol boyunca hiç susmadık."Şimdi Güneş'i alacağız.Ondan sonra da Can'ı.Ruzgar arabayla gidiyor zaten.Pis zengin. " dediginde kıkırdadık.Okula geldiğimizde ilk dersin Matematik olduğunu oğrendim.Ve kafamı sıraya koyup hocayı dinlemeye başladım.

Merhabalaar.Saat3 ve ben hala kitap yaziyorum sjs neyse iyi okumalar.... Multıde Elbisesi var :D

YENI HAYATIM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin