Gözüme giren ışıkla uyandım.Odanın içerisine hava girsin diye camları açmıştım.Laned.Saat 3'e kadar Teen wolf izledik.Berk odasına gittikten sonra bende hemen uyumuştum.Telefonumun alarmını duymadığından 14:30'da uyandım.Ben uyuduğumda kimse beni uyandıramıyo.Bugün okul 3 dersti.Bende gitmedim.Saat 5'te Bade ile buluşucaktık
.Güneş ailesiyle 3 günlük şehirdışına gitmişti.
"Kim ooooooo."
"Ne bağırıyon yaa."
"Neeeee"
"Nee baağırııyon diyooruum."
"Aaalt katıımızzda tadilat vaaaar."
"Tamaam."
Kapıyı açtı-nihayet-.Yukarı çıkarken tadilatın seslerini duyabiliyordum.Dairenin önündeki valizleri görünce yeni taşındıklarını anladım.Kapıdan benim yaşlarımda bir çocuk çıktı.Oha oha oha oha.
Özgür mü ln bu-Özgür benim çocukluk arkadaşım 9 yaşındayken İzmir'e taşınmışlardı-.Ben çocuğu dikkatlice incelerken çocukta beni inceliyordu
"Deniz?"
"Özgür?"
Geldi ve bana sarıldı bende ona sarıldım.Beni bıraktı"Hiç deyişmemişsin."dedi.
"Evrim geçirmissin."
"Evet öyle diyolar.Sen buraya nasıl geldin?"
"Annem ve babam eğitimim için beni buraya gönderdi,babamın iş arkadaşının evinde kalıyorum.Arkadaşımda bir üst katta oturuyor.Kızıl saçlı olan belki görmüşsündür."
"Evet gördüm."
Bade aşağıya indi"Ne oyalandın kızım kaçırdılar sandım.Yeni komşuyla hemen tanışmışsın.""Özgür benim çocukluk arkadaşım.İzmir'e taşındıkları için görüşemiyorduk.""Kızlar benim işim var kusura bakmayın.""Tamam ama çay içmeye beklerim kanka."Dedim gülerek."
"Tamam."
Özgür gittikten sonra Bade'nin evine çıktık. Bade ile 1-2 saat takıldıktan sonra Bade ile ayrıldım ve yola çıktım. Ben yolda yürüyerek etrafı incelerken telefonum çaldı. Kim olduğuna bakmadan hemen açtım. "Alo?" Diye seslendim. "Alo.Deniz benim." Arayan Rüzgar'dı."Ne oldu Rüzgar? " "Seninle konuşmak istiyorum. "Dediğinde kabul ettim ve söylediği cafeye gittim.Masalardan birine oturmuş beni bekliyordu.Bense yanına gidip sandalyeyi çektim ve oturdum."Neden beni çağırdın?"diye sordum montumu çıkarırken. "Konuşmak istedim." " Seni dinliyorum." "O gün için özür dilerim. Çok içmiştim" dediginde "Sorun değil Rüzgar. " dedim. "Beni affediyormusun?" " Rüzgar sorun yok" dedim ve bir şeyler içtikten sonra eve gittim.Serpil Ablalar ile akşam yemeği yedikten sonra izin alarak odama çıktım ve duş aldıktan sonra pijamalarımı giydim ve kendimi yatağa bıraktım.
Merhabaa yinw bir bölümün sonundayiz.Bu arada yeni karakterler var;
Özgür Akdeniz:Evan Peters
Pelin Akdeniz:Nikola Szafeczka
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENI HAYATIM.
Teen FictionMerhabaa.Bu kitabi bir arkadaşimla yaziyorum.Hikayenin konusu soyle bisey:Kizin biri var.Kiz liseyi okumak için ailesinden ayri bir sehire gidiyo.Orada babasinin is arkadasiyla kaliyo.Devaminida okuyun ogrenin :D