Ben daha çok esmerleri severdim.Deniz sarışın,mavi gözlüydü.Ama hayatımda gördüğüm en güzel şeylerden biriydi.En sonunda gözlerim kapandı ve bedenimi uykuya teslim ettim
DENİZ
"Benimle evlenirmisin Deniz."
"Binlerce kez evet Jony.Ama artık o karından boşan."
"Sen ne istersen deniz."
Gözüme ışık girmesiyle uyandım.Tam Jony Depp'le evleniyodum.Benim için karısından bile boşanmıştı.Niye rüyamın güzel kısımlarında bana bunu yapıyorsun Allah'ım,Gözlerimi açınca üzerimde elbisemin olmadığını fark ettim.Daha da önemlisi şu an Berk'e sarılmış yatıyor olmam.Ben uyurken ne oldu lan.Aklımdaki fesat düşünceleri bir kenera itip yanımda uyuyan Berk'e baktım.Kesin üstümü o giydirmişti varya.Ben benim odama gelip benim yanıma yatmanın hesabını sormam mı.Bir elimde buzlu su kovasını alıp bir elimde ise telefonumu tutuyordum.Odaya geldiğimde telefonu Berk'i çekicek şekilde ayarladım.Videoyu başlattıktan sonra hemen buzlu suyu! üzerine döktüm.İCE BUCKET CHALLENGE.Berk birden kalkıp ortalığa küfürler savurdu.Benim kahkahalarım artınca Berk'in bana baktığını gördüm.
"Bunu neden yaptın?"
"Yanıma yatmasaydın ozaman."
"Ay ben sana çok meraklıydım.Sen beni bırakmayınca yanına geldim."Bir an dona kalsamda sonra kendime geldim.
"Neyse zaten bu videoyu sosyal medyaya yaydığımda pek önemi kalmıycak."
"Ne videosu?"Elimdeki telefonu salladım.Gözlerini faltaşı gibi açılarak bana baktı.
"Hemen o videoyu siliyorsun."
"Gelde kendin sil."Bana doğru koşarak geliyordu.İlk başta elimi yukarı kaldırmayı düşündüm ama sonra boyumun ondan kısa olduğu aklıma geldi.Telefonu almak için bir hamle yapıcakken sırtımı döndüm ben telefonu arkama sakladım.Telefonu arkamdan almaya çalışırken gıdıklıyorduda.Aslında şu an sarılır pozisyondaydik.En sonunda telefonu benden aldı ve yukarı kaldırdı.Telefonu almak için uzandığımda eşit pozisyona gelmiştik.Berk'in bakışları dudağıma kaydı.Sonunda iyi şeyler olacağını sanmıyorum.Telefonu almak için Berk'in üstüne atladığımda yere düştü ve bende onun üstüne düştüm. Ben hemen kalkmaya çalışsam da Berk beni bileklerimden tuttu ve kendine çekti."Benden utanma"dedi.Ben gözlerimi kırpıştırırken Berk birden dudağıma yapıştı.Ne yapacağımı şaşırmış bir şekilde gözüne baktım fakat o gözlerini kapatmış anın tadını yaşıyordu. Hayvan.Karşılık vermeyince dudağını dudağımdan çekti ve "Benden utanma"dedi yeniden.Ve yeniden dudaklarıma yapıştı bende ne yapacağımı şaşırmış bir şekilde karşılık verdim.
Multı Rüzgar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENI HAYATIM.
Novela JuvenilMerhabaa.Bu kitabi bir arkadaşimla yaziyorum.Hikayenin konusu soyle bisey:Kizin biri var.Kiz liseyi okumak için ailesinden ayri bir sehire gidiyo.Orada babasinin is arkadasiyla kaliyo.Devaminida okuyun ogrenin :D