4. Vai että sellaista peliä

232 20 12
                                    

Changbin nk.

Heräsin pehmeästä sängystäni puhelimeni herätykseen. Otin mustan puhelimeni väsyneesti oikeaan käteeni ja avasin sen. Pistin herätyksen pois samalla, kun kirosin sitä, että miksi pitäisi herätä jo varttia yli kymmenen. Kyllä, tiesin täsmälleen syyn.
'Vitun Chan ja Chanin "FeLiX tUlEe HuOmEnNa, NiIn SiNuN pItÄiSi SiIvOtA". Koko siivoominen voisi hypätä katolta', mietin vittuuntuneena, samalla kun yritin vaivalloisesti nousta sängystä siivoamaan, kun sitä nyt niin paljon haluttiin.

Nousin istumaan ja avasin puhelimeni taas, sillä muistin etten ollut päivittänyt someen mitään sen jälkeen, kun se Saatanan kätyri kpopnews, vai mikä nyt olikaan, päätti aloittaa ihanan draaman, että minä muka ahdistelisi joitain säälittäviä rookie tyttösiä. Ja kiitos tästä, joudun asumaan jonkun australialaisen kanssa luoja tietää kuinka kauan.

*skip seuraavaan päivään*

PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP
"NYT VITTU JO SE TURPA KIINNI!" huusin täysiä puhelimelleni ja heitin sen seinään. Voin sanoa, että se oli huono idea. Puhelin vieläkin piippaa ja pitää raahautua huoneen toiseen päähän sammuttamaan se maailman ärsyttävin ääni siitä typerästä kapulasta. Kävelin tuon helvetin äänekkään vempaimen luokse ja sammutin sen.

'Ai niin joo, fuck, kello on vasta kolme, koska pitää hakee se yks punaruskeepäinen sielt lentokentält', kirosin pääni sisällä Chrisin päättämästä lentoajasta. "Vai että sellaista peliä, Crispy", mumisin ääneen. Saan kyllä kostettua jotenkin Chrisille, olen varma siitä.

~~~~~
///w\\\

*skip to lentokoneen laskeutuminen*

Felix nk.

"Lentokone laskeutuu hetken kuluttua Seoulin lentokentälle. Menkää paikoillemme, avatkaa ikkunaluukut ja pistäkää turvavyöt kiinni. Toivomme, että teillä on hauskaa Koreassa!" kuulutus kuului lentokoneessa. Sama asia toistettiin vielä parilla muulla kielellä, mutta päähäni oli jäänyt viimeinen lause kuulutuksesta.

'Mäkin toivon, että Koreassa on hauskaa', mietin surumielisenä, samalla kun katsoin ikkunasta ulos. Otin pari kuvaakin, sillä ulkona oli hienon näköistä, kun kello oli vasta puoli seitsemän aamulla. (A/N: Toivottavasti mun matikka nyt toimi xD)

///w\\\

15 minuuttia oli kulunut, kun uusi kuulutus tuli:
"Lentokone aloittaa laskeutumisen näillä minuuteilla, joten menkää viimeistään nyt paikoillenne ja avatkaa ikkunaluukut. Henkilökuntamme tulee vielä varmistamaan, että kaikki on okei."
Näin jo lentoemäntiä lentokoneen "käytävillä" hääräämässä. Olin onnekseni matkustanut lentokoneella, ehkä vähän liikaakin, joten ainakin minulla oli kaikki oikein. On kyllä pakko myöntää, että pelkään vähän lentämistä vieläkin, vaikka sen pitäisi olla luultavasti mahdotonta.

Kun kaikki oli valmista, kone alkoi laskeutumaan. Pidin viltistäni niin kovaa kiinni, että se jo sattui. Yritin rauhoittua, mutta yht'äkkiä kaikki pimeni.

///w\\\

Sanoja: 374
A/N: Sori et kesti. En saanut ihan siihen 400 sanaan, anteeks, mut kokeet pukkaa päälle. Sain muutes matikan kokeest 10-, ootteks ylpeit xD

As Fragile As Withered Flower crown | Changlix FF | FINWhere stories live. Discover now