5. Odota hetki siinä, jos viitsit

235 21 13
                                    

Yritin rauhoittua, mutta yht'äkkiä kaikki pimeni.

°°°°°

Ei kenenkään nk.

Kone oli juuri laskeutunut. Felixin vieressä istunut nuori mies oli juuri nousemassa, kunnes näki, ettei ruskeahiuksinen poika edes avannut silmiään. Mies kutsui lentoemäntää hänen paikalleen. Kun nainen tuli paikalle, mustahiuksinen avasi heti suunsa.
"Tämä nuori mies ei avaa silmiään. Voisitteko ystävällisesti katsoa onko hänellä mitään vaarallista?"
"Toki, odottakaa hetki, katson kuka hän on ja keneen pitää ottaa yhteyttä. Hän on luultavasti pyörtynyt, mutta pitää käydä sairaalassa vielä varmistamassa. Odota hetki siinä, jos viitsit", blondi lentoemäntä kehoitti ja lähti jonnekkin. (A/N: Huomatkaa, ettei mul oo mitään hajuu miten tällässis tilanteis pitäis käyttäytyy, joten improl mennään)

Hetken päästä sama nainen tuli puhelin kädessään, luultavasti yrittäen soittaa pojan läheisille. Puhelu alkoi, mutten kuullut alusta mitään.

///*-*\\\

Chanin nk.

Kuulin puhelimeni soivan. Nousin mukavalta tyynyjä ja vilttejä täynnä olevalta sohvaltani etsien katseellani puhelintani. Löysin sen sohvan vieressä olevalta pieneltä, valkoiselta pöydältä. Kävelin nopeasti pöytää kohti, ettei soittaja ehtisi lopettaa. Katsoin puhelimen päällä olevaa näyttöä. Tuntematon numero. Vastasin puheluun epäröivästi.
"Haloo?"
"Hei. Olen Park Chaeyoung Express Freighters Australia lentoyhtiöltä. Oletko Bang Chan?" kuului linjan toisesta päästä.
"Kyllä olen. Mitä asianne koskee?" kysyin ääni vähän väristen. Se oli sama lentoyhtiö, minkä lentokoneella Felix lähti.
"Lee Felix on sinulle siis tuttu henkilö?" Chaeyoung sanoi pelkäämäni lauseen.
"On, mitä hänelle on tapahtunut?" kysyin ehkä jopa vähän hätäisesti.
"Luultavasti pyörtyi pelkästään, ambulanssi on tulossa varmistamaan asian. Onneksi Leen vieressä istunut mies huomasi tämän ja osasi kutsua henkilökuntaa apuun", neiti Park sanoi, ehkä jopa hieman ylpeästi.
'Se idiootti, jännitti liikaa. Taas.' ajattelin helpottuneena, ettei mitään muuta ollut tapahtunut.
"Saanko puhua Felixin löytäneen henkilön kanssa?" kysäisin asiallisesti.
"Tietenkin saat, odota, annan puhelimen hänelle", Chaeyoung vastasi innoissaan.

Odotin hetken, ja silloin kuulin taivaalliseen äänen.
"Hei, olen..."

>:D

Sanoja: 283

Buhahaa, saatte odottaa kuka se on, koska julmuus. Ei taaskaan pitkää lukua, koska... en oikeestaan tiiä, haluun kai vaan ärsyttää teitä ja saatte pysyy jännitykses et kuka tajus ilmottaa Felixist?

As Fragile As Withered Flower crown | Changlix FF | FINWhere stories live. Discover now