6. Hei, olen...

238 22 8
                                    

"Hei, olen..."

*****

Felixin löytäjän nk. (A/N: Haha bitches)
(Pätkiä Chanin nk., silloin teksti on tällein)

-----

Se lentoemäntä sitten selitteli jotain omiaan siinä puhelimeen. Odotin siinä sitten ne mukavat suunnilleen 5 minuuttia. Se ei kuitenkaan haitannut paljoa, ei minulla mikään kiire mihinkään ollut. Sitten yht' äkkiä kuulin blondin sanovan tietyt sanat.

"Tietenkin saat, odota, annan puhelimen hänelle", nainen sanoi puhelimeen ja tyrkkäsi puhelimen käteeni. Katsoin lentokoneen työtekijää hetken ihmeissäni. Lentoemäntä kuiskasi, että kävisi soittamassa hätänumeroon, ja tulisi taas kohta. Tuijotin hetken tyhjyyteen, kunnes tajusin vastatakkin jotain puhelimen toisessa päässä olevalle henkilölle.

"Hei, olen Kim Woojin", sanahdin puhelimeen.

'Ei vittu, Woojin, dttdryswegxfujgt', en edes pystynyt ajattelemaan enää millään tavalla järkevästi. 'Noniin, Christiano Banglando, rauhoitu... MITÄ VITTUA EES MIETIN MUN PÄÄN SISÄL, SUN PITÄÄ VASTATA, IDIOOTTI!'

"Moi, Woojin, mä olen Bang Chan", kuulin sinikuorisesta älylaitteesta viimein hetken hiljaisuuden jälkeen.
Ja rehellisesti sanottuna...
Meinasin tukehtua sylkeeni.

"H-hei, Bang C-Chan", sanoin ja halusin lyödä pääni edessäni olevaan tuoliin änkyttämiseni takia.

'EI VITTU KUI SÖPÖÖÖ'

"Kuulit varmaan jo, mitä on tapahtunut?" jatkoin, kun en kuullut mitään puhelimesta.

"Juu, kuulin. En ole kylläkään kauhean yllättynyt, osasin odottaa jotain tälläista", Bang Chan sanoi.

"Okei, hyvä", sanoin.

"Ymmärrän muutes, jos sinulla on jotain parempaakin tekemistä, mutta voisitko mennä Lixin kanssa sairaalaan? Pääsen sinne vasta jonkun ajan päästä, ja voin luottaa siihen, että et tee mitään tyhmää. Eikö niin?" australialainen kysyi ehkä jopa vähän nolostostuneisuutta äänessään.

"Tietenkin pääsen, ei hätää!" sanoin iloisesti.

"Okei, kiitos. Minun pitää nyt lähteä, heippa!"

Ennen kun ehdin tehdä mitään, puhelu oli jo päättynyt.

  O----O
  (°(Y)°)
C('')__('')

Sanoja: n. 240?

Anteeks ku täs kesti nii kauan, mutta mul kesti miettii et vaihanko Woojinin kummiski Jeonginiin, mutten kuitenkaa vaihtanu, nii juu.

Toivottavasti kuitenkin tykkäsitte :3

Aloin muutes kirjottaa jonkinlaista ajatussäiliötä tänne, nii käykää kattoo jos kiinnostaa. Tunnistatte sen kyl kun katotte mun tarinoit x3

As Fragile As Withered Flower crown | Changlix FF | FINWhere stories live. Discover now