1. Entä jos...

263 24 15
                                    

A/N: Älkää kyseenalastako näit nimii, oon ollu tosi väsyny tätä väsätessä ja juonu sellassen litran Cocista et joo xDD Mulla on myös ollut sellainen vuoden tauko kunnon kirjoittamisesta, nii anteeks jos tää on tosi tönkköä😅

Changbin nk.

   224 347 tykkää tästä

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

   224 347 tykkää tästä

   kpopnews SPEARB (oikealta nimeltään 
   Seo Changbin) arvellaan ahdistelleen
   monia naispuolisia henkilöitä. Eilen
   MAMAssa IZ*ONEn laulaja Kang Hyewon
   käyttäytyi hyvin ahdistuneen näköisesti  
   herra Seon lähettyvillä. Onkohan hän yksi
   Changbinin aikaisemmista uhreista?

   Näytä kaikki 678 472 kommenttia

   binniefanboy Ei Binnie tällästä tekis :/   
   Eiks nii??!
   jormanaapurista @binniefanboy
   toivottavasti ei...

   sukupuoleltaan_hirvi Jotenkin täs tyypis
   oli aina jotain mätää mun mielestä

   yrttisalaatti Ei jotenkaan tullut yhtään
   yllätyksenä

   roseonylijumala Eikö tän vois hoitaa
   jollain järkevämmällä tavalla? Esimerkiksi
   kysyä nyt epäillyiltä uhreilta jotain?

~~~~~~~~~~~~

"Voi vittuuh" kirosin ääneen. Ei minulla nyt näin huonoa tuuria voi olla. Ei ole minun syyni, että Hyewon ajatteli, että minulla olisi tunteita häntä kohtaan. En edes tiedä mistä hänelle tuli sellainen ajatus päähän. Näytänkö minä muka siltä, että ihastuisin hänen kaltaiseen ihmiseen? En helvetissä.

Mietin hetken mitä tekisin, kunnes päädyin soittamaan managerilleni. Kai hän tietäisi miten tämän saisi loppumaan. Avasin jo valmiiksi kädessäni olevan puhelimeni ja soitin herra Bangille. Puhelimestani tuli pari piip-ääntä ennen kun hän vastasi.
"Asiaa?" tutuksi tullut ääni kuului puhelimen toisesta päästä.
"Oletko jo nähnyt jutut jotka liikkuu musta?" kysyin suoraan mutkittelematta.
"Kuka nyt ei olisi nähnyt, siitä on juttu jokaisella juorusivustolla ja -lehdessä", managerini vastasi kuin se olisi maailman selvin asia. Okei, ehkä se onkin.
"Oletko jo keksinyt, että miten saadaan juorut loppumaan?" kyselin Chrisiltä.
"Hmm... Olen miettinyt yhtä asiaa..."
"Jatka", sanoin ja hörppäsin pöydällä lojuneesta Fanta-pullosta vettä.
"Entä jos... Hankkisit vale-poikaystävän?"
Heti kun kuulin lauseen, purskautin vedet syliini.
"Oletko tosissasi? Sittenhän kaikki ajattelisi, että olen... homo?! Eikö se olisi jo liian extraa ja ällöttävää? Ja mistä me muka hankittaisiin jätkä, joka ei ole rahan takia tässä jutussa mukana? Onhan hän sentään suht hyvännäköinen?" kysyin kysymyksiä kysymyksien perään. Tiedän, sanoin että homous on ällöttävää, mutta ei siinä mitään, kunhan kukaan ei saa tietää että olen itse pan.
"Ensiksikin, olen bi, tiedät sen hyvin, joten turpa tukkoon siitä asiasta. Ja toiseksi, olen ajatellut perhetuttuani. Hän olisi muutenkin tulossa Koreaan työn perässä, joten hän ei olisi sinun rahojesi perään" Chris selitti.
"Muttet vastannut viimeiseen kysymykseen", sanoin, ehkä vähän ärsyttävällä äänensävyllä, muttei se ollut tarkoitus.
"Mihin?"
"Onko hän hyvännäköinen?"
"No siis, hän on aloitteleva malli."
"Aa, mutta voisitko kuitenkin lähettää kuvan tai jotain?"
"Lähetän ig-käyttäjän ihan kohta. Anteeksi, mutta mulla on nyt yks helvetin tärkee juttu, joka ei voi odottaa yhtään enempää, moikka!" managerini sanoi nopeasti ja lopetti puhelun. (A/N: Jätän teidät kaksimieliset pohtimaan, että mitä helvettiä Chrisillä on meneillään ;))
"Okei, mitäs vittua tuo oli?" mietin ääneen, mutta ajattelin että managerini saa selittää tilanteen myöhemmin. Tällä hetkellä minua kiinnostaa vaan minkä näköisen ihmisen kanssa päädyn "yhteen". Jotkut sanoo, että ulkonäöllä ei ole väliä, mutta kyllä kuulkaas on. Ainakin minulle.

************

Sanoja: 476

Sori kun teen pikku-Binniestä kusipään, mutta kusipäisten ihmisten näkökulmasta on kivaa kirjoittaa, eikö? Ja tuol kommenteis kävi kyl aikamoinen draama, ku kummiski päälle 600t. kommenttia tuli😂 Okei joo, jätän teidät rauhaan, sorry

As Fragile As Withered Flower crown | Changlix FF | FINWhere stories live. Discover now