Vier

51 7 0
                                    

Nedalo mi to a hneď po horúcej vani som si ľahol do postele a išiel som nájsť Lucasa na sociálnych sietiach. Začal som instagramom. Do vyhľadávania som napísal len Lucas a podľa fotiek som sa ho snažil nájsť.

Bolo tam veľmi veľa profilov. Asi po desiatich profilov som prišiel na profil s menom "lucas_smith". Rozklikol som si ten profil a začal som si pozerať jeho fotky. Nemal ich tam veľa, ale zistil som, že je to on.

Klikol som na tlačítko "follow" a hneď n to som mu napísal spávu.

martinusgunnarsen: Ahoj.. ehm chcem sa ti len poďakovať... neviem čo by som robil keby neprídeš dnes s učiteľom

Odoslal som mu to a vrátil som sa naspäť na jeho profil. Likol som mu všetky fotky ktoré mal na profile.

Vypol som instagram a išiel som skontrolovať ostatné sociálne siete. Prešiel som na snapchat. Mal som tam len tých najbližších. Takže mojich kamarátov a rodinu.

Už som sa chystal odložiť telefon, ale v tom mi prišlo upozornenie na instagrame.

lucas_smith vás začal sledovať

Používateľovi lucas_smith sa páči váš príspevo

Používateľ lucas_smith píše....

lucas_smith: to je samozrejmosť. Nedovolím aby ti niekto ešte niekedy ublížil. Odteraz sa ťa už nikto nedotkne. A zajtra ťa budem čakať pred domom

martinusgunnarsen: Nie! Do školy to zvládnem sám. A v škole tiež! Na šikanu som zvyknutý, zažívam ju deň čo deň

Po tejto správe mi už neodpísal, iba si ju prečítal. Možno sa naštval, ale ja som nechcel stráviť moc času pri ňom. Robil so mnou zázraky. Každý jeden jeho pohľad, ktorý som cítil na mne. Moje telo vždy znervoznelo...

Ďalej som už nad tým nerozmýšľal a radšej som išiel spať.

Ráno mi zazvonil budík o siedmej. Lenivým pohybom ruky som ho vypol a šuchtavým krokom som sa dotrepal ku skrini odkiaľ som si vybral nejaké tepláky a mikinu, zo šuflíka som si vytiahol boxerky a ponožky a lenivo som odkráčal do kúpeľne kde som si dal vlážnu vodu na prebratie.

Následne po sprche som sa obliekol, umyl si tvár, zuby a odišiel som do kuchyne a tam som si spravil nejaké ľahké raňajky.

Po raňajkách som vložil misku z cereálii do umývačky a odišiel som do školy. Na hlave som mal kapucňu a na nohách svoje čierne vansky.

Keď som zastal pred školou, trochu som znervoznel. Prvý krát som tam prišiel bez Andrei, no zároveň som sa bál, že stretnem Lucasa. Viem, že sa mu nemôžem vyhýbať navždy, no zrovna teraz nemám náladu na to ho stretnúť.

Prišiel som dnu do školy kde som si to namieril ku mojej skrinke, aby som si vytiahol potrebné veci na prvú hodinu, čo bola angličtina.

S vecami som si to odpochodoval do triedy kde na mňa padli pohľady všetkých spolužiakov. Nejako som to neriešil a sadol som si na svoje miesto, čo bola zadná lavica.

Hlavu som si položil na lavicu a čakal v tichosti na učiteľa, no to som ešte nevedel, čo sa stane.

Učiteľ vošiel do triedy s nejakým žiakom.

"Decka chcel by som vám predstaviť vašeho nového spolužiaka" hneď na to som zbystrel a pozrel sa kto to bol

"Ahojte som Lucas Smith"povedal a mne prešiel mráz po chrbáte

Začal som sa obzerať po celej triede kde by ho učiteľ mohol posadiť, no jediné voľné miesto bolo vedľa mňa.

Prehltol som veľkú guču ktorú som mal v hrdle a viac sa posunul ku oknu.

Môj plán sa mu vyhýbať od tohoto dňa bol zničený.

"Martinus, Lucas je tu nový takže mu poukazuješ školu" povedal učiteľ a ja som si len nenápadne povzdychol

...

Lucas sa mi celý deň v škole prihováral, no ja som ho úspešne ignoroval. Práve sa nachádzam v jedálni a nesiem si tácku s jedlom ku stolu.

Na moje šťatie som prechádzal okolo stolu Tomovej party a to by nebol on keby mi nepodloží nohu.

Ja som si to nevšimol a zakopol som. Pustil som tácku a rútil som sa priamo k zemi, ale necítil som tvrdý dopad. Niekto ma chytil..

Pozrel som sa na osobu ktorá ma chytil a zistil som, že je to Lucas.

Ležal som Lucasovi na rukách v jedálni pred celou školou a všetky pohľady boli na nás...
____________________________________
Okej Okej ja som to proste musela takto ukončiť 😂

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 27, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Whom do I love? [Martinus Gunnarsen]Where stories live. Discover now