Peter ertesi gün okula gittiğinde, işler onun için alışılmışın biraz dışındaydı.
Yani okuldaki çoğu kişinin koridorda yürürken ona selam vermesi, onunla konuşmaya çalışması ve özellikle Flash'ın ona beşlik çakması lisenin ilk iki yılını görünmez olarak geçiren Peter için oldukça garipti.
Ama en çok da Flash kısmı. Yani, onunla ödevlerini yaptırmak dışında konuşmayan Flash'tan bahsettiğimizin herkes farkında değil mi?
Peter kantinde birkaç saniye gözlerini gezdirdikten sonra en yakın arkadaşını bulmasıyla hızla adımlarını onun oturduğu masaya yönlendirdi.
Şu an ona ihtiyacı olduğu çok zamandan sadece bir tanesiydi.
Hızla Harry'nin yanındaki sandalyeyi kendine çekip oturdu.
"Bu, sanırım şu ana kadar geçirdiğim en garip sabah. Sanki dünya tersine dönmüş de benim haberim yokmuş gibi.""Evet, sanırım neden bahsettiğini anlayabiliyorum."
Peter kaşlarını çattı. Harry'nin sesi biraz şey gibiydi...
Kırgın?
"Bilmediğim bir şey mi oldu?""Senin bilmediğin bir şey yok ama belli ki benim var Peter."
Peter yüzünü buruşturdu. Bu da ne demekti şimdi?
"Neyden bahsediyorsun bilmiyorum Harry.""Yok bir şey, sadece, senin en iyi arkadaşın olduğumu sanıyordum."
Evet, Harry şu an Aşk-ı Memnu tarzı tribine başlıyordu. Ki bu da demekti ki on üzerinden yaklaşık yedi sinirlenmişti genç adam.
Peter onlar çok daha küçükken Harry'nin verdiği tepkilere göre kendisine ne kadar sinirlendiğini tespit edecek bir yöntem bulmuştu ve o yönteme dayanarak da başının şu an gerçekten belada olduğunu rahatça söyleyebilirdi ama sorun şuydu ki, Peter bu sefer gerçekten ne yaptığını bilmiyordu.
"İyi de zaten öylesin?"
"O zaman bana neden hiçbir şeyden bahsetmedin?"
"Neyden bahsetmedim?"
Harry birkaç saniye Peter'ı inceledi. Çocuk gerçekten aklı karışık duruyordu. Ve hiçbir şey anlamadığı da açıktı.
Harry, Peter'ın telefonuna uzanırken mırıldandı.
"Bu aralar hiç Twitter'a girmedin mi?"Peter başını iki yana salladı. Zaten telefona çok bakan biri de değildi ki. İki günde falan anca biterdi telefonunun şarjı.
Harry Peter'ın telefonundan Winston'ın Twitter hesabına girdi ve telefonu bakması için Peter'a geri verdi.
wilson_winston
Umarım maç sonrası partiye getirecek birini bulmuşsunuzdur, benim kime soracağım belli sanırım ;)) @peterparkourPeter okuduğu şeyle gözlerini birkaç kez kırpıştırdı.
Bu da ne demekti ki şimdi?Harry boş boş telefonuna bakan arkadaşına hiç belli değilmişçesine sordu.
"Bunu görmemiş miydin?"Peter Harry'nin dediğini umursamadan yorumlara tıkladı. Zaten Harry'nin de bu soruyu bir cevap bekleyerek sorduğunu sanmıyordu.
winston bizi yine şaşırtmayı başardın, ha?
-alissa.darwinnbu da ne demek şimdi?!
-christina_coopersanki peter kabul edermiş gibi >:(
-elenn.muahbirileri özel dersinde fazla yakınlaşmış galiba ;)))
-james.alwinwaow halbuki ben ashley'e soracağına emindim
-sammy_stewwwinston vurdu gol oldu
-slomnyben mi büyük bir şey kaçırdım yoksa winston mı fazla hızlı?
-awneeyparker'ın hiçbir şey demediğinin farkında olan tek kişi ben miyim?
-gorkPeter'ın yorumlara baktığını fark eden Harry konuştu.
"Hepsini okumaya çalışırsan içinden çıkamazsın. Ama genel olarak sinirlenen kızlar ve ne olduğunu anlayamayan insanlarla dolu. Tahmin edebileceğin gibi homofobik bir yorum da yok, kimsenin Winston'a çatabileceğini sanmıyorum zate-Peter Harry'i böldü.
"Ben yemin ederim ki ne oldu da böyle bir şey yaptı bilmiyorum. Yani, bir şey olsa sana söylerdim be-Harry anladığını belli edercesine başını salladıktan sonra konuştu.
"Biliyorum biliyorum, öyle birden çıkıştığım için üzgünüm. Ama sen aranızda hiçbir şey olmadığını söyledikten sonra böyle davranması biraz garip.""Yalan söylemiyo-
"Yalan söylemediğini biliyorum Peter. Zaten istesen de söyleyemezsin, özellikle de bana."
Peter başını evet anlamında aşağı yukarı salladı. Yalan söylemekte kendini bildi bileli pek de iyi değildi zaten.
Ama bu tabii ki bir gerçeği değiştirmiyordu.
Peter yalan söylemediğine göre ve Winston'la aralarında hiçbir şey olmadığına göre, neden böyle bir şey yapmıştı ki?Şimdi bir oyun oynuyoruz oyunun adı nehir sıçtı nasıl sıvayacak, herkes sonraki bölüme ne yapsam yazıyo buraya kazananı da yanağından öpüyorum çünkü param yok
ŞİMDİ OKUDUĞUN
waves ||spideypool teen au||
FanficWaydeyMaydey: Peter'ına Wade olabilir miyim PeterParkour: Ha ? (22.09.18)