Ne utálkozzatok!
Szeressétek egymást!
Nem szabad a külső alapján ítélni!
Ne a reklámok szabályozzák az életeteket!♛
Sziasztok!♡♡♡
Ma a reklámokról fogok írni. Először is, nem minden reklám rossz, persze vannak nagyon gagyik, de én elsősorban most a Sprite® reklámjáról szeretnék beszélni, teljesen pozitív értelemben és semmi promócióval.
Nos, általában átugrom a YouTube-on a hirdetéseket, de ezen a reklámon sose pörgetek át. Mert ennek van értelme és elsősorban nem az üdítőital reklámozásáról szól. Vagyis számomra nem.
Ez a reklám az #iloveyouhater hashtag-et használja, ami szerintem nagyon jó. Igen, értem, bár nem angolt tanulok, úgyhogy tök büszke voltam magamra, hogy értem. (*büszke fej*)
A reklámban számos embert mutatnak be, különböző életkorúak, testalkatúak és érdeklődési körűek.
Persze, vannak olyan reklámok, amiket nem szeretek. Néhány fehérnemű reklám nekem nem tetszik.
Igen, szépek a modell lányok.
Igen, nagyon vékonyak.
És igen, a gyönyörű fehérneműk csodásan állnak rajtuk.
Persze, ezzel nem a fehérnemű reklámokat szeretném ócsárolni, ugyanis láttam már olyat, ahol nem a legvékonyabb lány pózol az előbb említett ruhadarabokban. És ettől sokkal jobban éreztem magamat, ugyanis, szerintem ez jó. Nem csak a vékony lányokon áll jól a fehérnemű.
De ezzel nem is a vékony lányokra szeretnék kitérni, ugyanis egészen biztos vagyok benne, hogy nagyon sokat harcoltak azért, hogy vékonyak lehessenek!
Nagy ölelés Mindenkinek!💞Hogyan viszonyultok a reklámokhoz?
Mi a véleményetek erről a témáról? ❤Outlaaw ☁, 2019. 08. 27.
YOU ARE READING
BODY POSITIVITY
RandomBEFEJEZETT; senki se tökéletes. neked se kell annak lenni. a hibáink miatt vagyunk egyediek. © Outlaaw /2019