♕ÉTKEZÉSEK

133 14 21
                                    

Nem leszel kövér attól,
ha eszel.
Enni mindenkinek kell!
Az étkezések nagyon fontosak,
ne hagyj ki kérlek egyet se!

Sziasztok!♡♡♡
Hát jó régen nem volt rész, sajnálom.
A mai témánk a fent olvasott szó lenne; étkezések.
Hmm, valaki imád enni, valakinek egy jó nagy mumus ez az egész.
Az egészséges az, ha napi 5-ször étkezel. Jó, oké itt én is bűnös vagyok, ugyanis nekem néha lemegy napi 4-re plusz a nassolások.

Az első a reggeli. Reggelizni kérlek reggelizz! Én mindig szoktam, ugyanis egyszer majdnem elájultam, amikor semmit se ettem. Ha annyira nem fér bele az idődbe, akkor legalább a suliban/egyetemen/munkahelyen kapj be kérlek egy falatot!
A második az tízórai. Na igen, nekem ez szokott kimaradni. Valahogy sosem voltam az a suliban kajálós típus, így nagyon nem is szoktam semmit se vinni magammal. Bár az utóbbi időben néha bedobtam egy szendvicset.
A harmadik az ebéd. Ebédelni kell, ez nagyon fontos! Tudom, hogy a sulis/egyetemes menzás kaja nem egy túl finom, gusztusos étel; de én próbálom megenni, amit lehet. A másik lehetőség az, hogy viszel magaddal kaját, amit otthon csináltál vagy pedig veszel valamit.
A negyedik a uzsonna. Általában nekem ez megszokott lenni. Hazaesek hulla éhesen (mint mondtam a menzás kaja nem a legjobb) és elkezdek kaja után kutatni.
Az ötödik pedig a vacsora. A legjobb az, ha a vacsora lemegy 6 óráig, bár tudom, hogy ez néha lehetetlen. Ez is egy fontos étkezés.

Persze semmi gáz, ha néha lecsúszik egy kis chips meg egy kis nehezebb, zsírosabb, magyarosabb étel. Ettől még ehetsz egészségesen.
Amire még figyelni kell az a folyadékpótlás. Nekem ez néha kevesebb, mint kellene sajnos.
Csók Mindenkinek, szép hétvégét!💕🌌

Ti hagytok ki étkezéseket?
Nektek erről mi a véleményetek? ❤

Outlaaw ☁, 2019. 09. 14.

BODY POSITIVITYDonde viven las historias. Descúbrelo ahora