♕1 HETES 'ELFOGADOM MAGAM' KIHÍVÁS

131 13 8
                                    

Sziasztok!♡♡♡
Ma egy 1 hetes kihívással készültem.
Nos, a feladat ez lenne.

1. Megemlíteni a kihívódat és engem (Outlaaw).
2. Teljesíteni a feladatokat.

— írj le 5 dolgot, amit szeretsz magadban! (1. nap)
— jutalmazd ma meg magad valamivel! pl.: csoki, egy jó film (2. nap)
— a mai napon ne viselj túl sok sminket! persze, ha ezt lehetetlen elkerülnöd, akkor nyilvánvalóan fogsz használni festéket, de akkor se sokat. mutasd meg a világnak, te smink nélkül is szép vagy! (3. nap)
— nézz a tükörbe és ismételd el 10-szer, hogy 'szeretem amilyen vagyok'. ha a 10 nem elég, akkor addig ameddig elhiszed. (4. nap)
— ma az a lényeg, hogy fejben végigpörgesd a napod. mi az amin változtatnál, mi az ami nagyon jó volt benne! hogyha valamit hibáztál, ne magadat büntesd, hanem minél előbb javítsd ki! (5. nap)
— ma egy lelkizős nap lesz. hogyha szeretnél, bármi nyomja a lelked azt ma mondd el nekem, nyugodtan írj rám privátban! hogyha nem én vagyok a megfelelő személy, akkor beszéld meg egy jó barátoddal. a problémáktól csak nehezebb lesz a lelked, ne fojtsd el! (6. nap)
— ez az utolsó nap. ma nem adok semmiféle feladatot! ez az a nap, amikor te döntesz a dolgokról, legyél kreatív, találj ki magadnak valamit! (7. nap)

A kihívás direkt ilyen rövid, nem kötelező megcsinálni!

3. Szeresd önmagad!

Mindenkit kihívok, aki ezt olvassa.❤

Outlaaw ☁, 2019. 10. 02.

BODY POSITIVITYWhere stories live. Discover now