♕EDZÉS

137 18 22
                                    

Ha sportos vagy egészséges is.
Az egészséget edzéssel is elérheted.
A sport akár segíthet önmagad
megismerésében is.

Sziasztok!♡♡♡
Itt vagyunk a nyár végén, remélem Mindenkinek jól telt.
Nos, a mai témánk az edzés lesz. Nekem erről az a véleményem, hogy edzeni jó; segít a stressz levezetésében, az izmok építésében, a fogyásban, sportolni szuper!
Én is szoktam, próbálok nyáron heti 1–2-t edzeni, a többi időben pedig próbálom magam tartani a heti majdnem mindennapos testmozgáshoz. És, igen! A tesiórak is érnek ilyenkor, bár szerintem az még hozzátesz, hogyha a tesin kívül még mást is sportolsz.
Én amúgy nagyon szeretek sportolni, ha stresszes vagyok akkor különösképpen.

Itt van pár mozgásforma csoportosítva:

— hogyha nem szeretnél minden edzés után "meghalni":
Ha ez a típus vagy, akkor számodra szerintem tökéletes a yoga. Kellemesen elfáradsz, hajlékonyabb leszel tőle, segít ellazítani, így én ezt nagyon kedvelem és próbálom gyakran csinálni.

— hogyha nem vagy az edzőtermekben ücsörgős és valami különlegesebbre vágysz:
Én személy szerint szeretem az ilyeneket. Falmászás, lovaglás, síelés, korcsolyázás; ez mind csodás. Én ebből mindegyiket szeretem, ámbár a síelést sosem próbáltam, de a többit imádom!

— hogyha csak egy nagy adag motiváció kell:
Nekem a motiváció egyenlő a sport kihívásokkal. Rengeteg ilyesmit találsz az interneten, Pinteresten, bárhol. Választhatsz, hogy a test melyik részére szeretnéd csinálni. Jó motiváció, és kihúzhatod a napokat, mindig eggyel közelebb a végéhez.

— hogyha otthon szeretnél edzeni:
Ehhez akár az előző pontot is tudom figyelmedbe ajánlani, de itt van két alkalmazás, ami szerintem nagyon hasznos;
   7 PERC - 7 perc körüli edzések, nyújtás, BMI számlálás. Egyszerűen minden. Én nagyon szeretem használni, nem kellenek hozzá edzőkellékek.
   Nike Training - A másik kedvencem. Nos, amikor először beléptem meglepett a bőség zavara. Minden van, minden izom csoportra! Lehet válogatni, figyelembe véve a hosszúságot, az izom csoportot, mindent. Van itt olyan amihez nem kell edző cucc, yoga is van. Egyszerűen tényleg minden, ráadásul ez bebizonyította, hogy 6 perc alatt is ki lehet fáradni. Én imádom!

Ez ennyi lett volna, élvezzétek a nyarat, puszi!💞☀

Ti mennyit edzettek?
Szoktatok rendszeresen?
Mi a véleményetek erről? ❤

Outlaaw ☁, 2019. 08. 29.

BODY POSITIVITYWhere stories live. Discover now