Kövér vagyok.
NEM, nem vagy az.
Olyan vastag a combom.
NEM, nem az.
Egy egészséges és különleges nő vagy,
akinek nincs testképzavara.♛
Sziasztok!♡♡♡
Ma egy igazán fontos témával érkeztem.
A testképzavar. Hogyha az étkezési zavarokkal is társul, akkor anorexiáról vagy akár bulémiáról is beszélhetünk.
Igen, mind a kettő halálos kimenetelű is lehet.
De röviden annyit tesz, hogy az illető le szeretne fogyni, általában traumától vagy hasonlóktól. Kitűznek egy célt, mondjuk 67 kg-ról lefogynak 40 kg-ra. Az testvérek között is -20 kg.
Ezt a fogyást általában fast napokkal (csak víz ivása, mert abban 0 kcal van) is tarkítják, majd utána a test reagál és ebből binge (falási roham) lesz.
Nos, szerintem nem kell mondanom, hogy ez mennyire egészségtelen. Ehhez általában önbántalmazás, depresszió is társul.
Szóval, kérlek ne kezdjetek ilyenbe!
Lehet szeretni valakit, akár 30-as BMI-vel is és akár 17-es BMI-vel is. (BMI — testtömegindex)
Leírom, nekem 17.3-as BMI-m van. Ez kevés, szóval én tudom magamról, hogy enyhén sovány vagyok.
De higgyétek el, én ezért nem hánytattam magam vagy ilyesmi, ez teljesen genetika, ilyen alkatom van.
De ne a BMI döntsön az életetekről!
Így is fantasztikusak vagytok!
Persze az teljesen más, ha valaki fogyni szeretne, de az ne hánytatással érje el. Sportoljon és egyen egészségesen, és meg lesz a jutalma!
Ha a tükörbe néztek magatokat látjátok;
arányosak vagytok, szépek vagytok, esztétikusak.
Szeressétek magatokat!💕Nektek erről mi a véleményetek?
Ti küzdötttetek ilyennel?
Van akinek most is van? ❤Outlaaw ☁, 2019. 08. 24.
STAI LEGGENDO
BODY POSITIVITY
CasualeBEFEJEZETT; senki se tökéletes. neked se kell annak lenni. a hibáink miatt vagyunk egyediek. © Outlaaw /2019